شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ر

حوزه/ مهدی دوستی در آغاز عملیات طرح آبرسانی به شهرهای تازیان و علوی بندرعباس گفت: مجموع این پروژه بهره‌مندی مردم منطقه از آب شرب سالم را میسر می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، عملیات اجرایی آبرسانی شهرهای تازیان و علوی و ۲۲ روستا، صبح امروز با حضور مردم منطقه، مسئولان محلی و مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی محمد آشوری و احمد مرادی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آغاز شد.

مهدی دوستی آب را یکی از چالش‌های اصلی و قدیمی هرمزگان دانست و گفت:باتوجه به سهم بزرگ و مهم آب در معیشت مردم تمام سعی دولت پایان دادن به این معضل است به همین منظور ترکیبی از منابع دولتی، سهم مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و همکاری قرارگاه‌های جهاد آبرسانی دست به دست هم داده تا مشکلات و کمبودها در حوزه آبی مرتفع شوند.

وی نیاز آبی طرح را ۱۰۴ لیتر در ثانیه عنوان داشت و افزود: این پروژه نیاز آبی مردم ۲ شهر تازیان و علوی و ۲۲ روستای حومه بویژه حوزه های قلات و کشار را با جمعیت ۳۰۸۹۱ نفر پوشش می دهد و با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی تابستان پیش رو به مردم منطقه تقدیم می شود.

استاندار هرمزگان درخصوص اعتبار این طرح آبرسانی نیز گفت:مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار این طرح هست و در حال حاضر تمام لوله های چدن مورد نیاز طرح به طول ۲۸کیلومتر از محل مسئولیت‌های اجتماعی تهیه شده همچنین مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی آن هم در حال ساخت می باشد تا سرعت اجرا افزایش بیشتری داشته باشد.

استاندار هرمزگان ضمن بازدید از مخزن در حال ساخت این طرح آبرسانی از تلاش بی وقفه عوامل اجرایی در شرایط ماه مبارک رمضان تقدیرکرد.

بازدید از مرکز جامع سلامت شهدا مدافع سلامت روستای قلات بالا که از محل مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران در حال ساخت است برنامه پایانی استاندار هرمزگان در بازدید از حوزه تازیان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha