شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت: معارف مهدوی درکنار معارف قرآن باید برای مردم بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی و تشکر از اعتماد مردم برای انتخاب در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه خوبی برای مهدوی شدن است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: معارف مهدوی درکنار معارف قرآن باید برای مردم بیان شود.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان همزمان شدن نوروز طبیعت با نوروز فطرت است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی اضافه کرد: بحث تحول و تغییر فردی و اجتماعی در جهت کمال یکی از بهره‌وری‌هایی است که از همزمانی نوروز طبیعت با نوروز فطرت که همان ماه مبارک رمضان است می‌توان استفاده کرد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: تحول در مسائل فردی و شخصی و مسائل اخلاقی کافی نیست، بلکه تحول در سبک زندگی و مهم تر از آن تحول و تغییر در جامعه است.

خطیب جمعه میناب اظهار کرد: باید هر فرد در مسیر تحول اجتماعی، اقتصادی و مسائل اخلاقی جامعه گام بردارد و تلاش کنیم تا اوضاع جامعه را تحول و تغییر دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی یادآور شد: دولتمردان، مدیران و مسئولان در تغییر و تحول جامعه نقش مهمی دارند و باید در تحول جامعه بکوشند.

وی از مسئولان برق استان خواست تا نسبت به مرتفع نمودن مشکل برق روستای کنار سیاه بخش فین اقدام کنند تا مردم این منطقه نیز از نعمت برق بهره مند شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha