سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1144525
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
غلامی

حوزه/ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: ۱۲ فروردین نماد و شناسنامه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با تبریک ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن بهار طبیعت بیان داشت: امید می رود مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی با حفظ حرمت و شان ماه مبارک رمضان بتوانند برنامه های نوروزی خود را نیز بجا بیاورند و لرستان نیز میزبان شایسته ای برای میهمانان و مسافران نوروزی باشد.

وی با بیان اینکه تقارن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت فرصتی مغتنم برای تبیین و تشریح آموزه های دینی و انقلابی در جامعه است، اظهار داشت: به همت دستگاه های دینی و فرهنگی برنامه های قرآنی، مشاوره ای و تبیینی مختلفی در شهرهای استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان ۱۲ فروردین را نماد و شناسنامه جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامه های بامحتوا و منسجم تلاش کنیم روز ۱۲ فروردین و اهداف تشکیل نظام شکوهمند جمهوری اسلامی را برای همگان به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه تشریح نماییم.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به فضاسازی مراسم روز ۱۲ فروردین توسط ائمه‌ جمعه در شهرهای مختلف استان، گفت: امسال در خرم آباد و در جوار قلعه تاریخی فلک‌ الافلاک فضاسازی خوبی برای معرفی روز ۱۲ فروردین صورت خواهد گرفت، به‌نحوی که مناسبت‌های این روز از جمله سالروز شهادت مولای متقیان امام علی(ع) و روز ۱۲ فروردین گرامی داشته شود.

وی با اشاره حضور حماسی مردم غیور ایران اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفندماه بیان داشت:حضور پرشور و باشکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای بار دیگر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نمود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه برنامه‌های روز قدس نیز در شهرهای لرستان باشکوه برگزار خواهد شد،گفت: درصدد این هستیم جمعه پایان ماه مبارک جمعه قوی‌تری باشد تا ضمن برپایی راهپیمایی روز قدس حمایت گسترده‌ای از مردم مظلوم فلسطین و غزه مقتدر مظلوم داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha