شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصلح

حوزه/ رئیس شورای زکات شهرستان دشتستان با بیان اینکه نحوه دریافت و مصرف زکات فطریه برای مردم تشریح شود اعلام کرد:  زکات فطریه پس از جمع آوری در همان روستا و یا محل هزینه می شود و به دست فقرا می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه قرارگاه زکات فطریه با حضور اعضای پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه برازجان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در این جلسه با تاکید بر امر زکات اظهار داشت: می طلبد مبلغین و روحانیون در طول ماه مبارک رمضان به موضوع زکات فطریه بپردازند و تأکید نمایند که اولویت در پرداخت این فریضه با فقرا است.

وی گفت: از طریق استقرار صندوق در محل برگزاری نماز عید فطر یا توزیع پاکت فطریه در مساجد و ادارات و همچنین اعلام شماره کارت بانکی در فضای مجازی نسبت به جمع آوری زکات فطریه اقدام لازم صورت پذیرد.

رئیس شورای زکات شهرستان دشتستان با بیان اینکه نحوه دریافت و مصرف زکات فطریه برای مردم تشریح شود اعلام کرد: زکات فطریه پس از جمع آوری در همان روستا و یا محل هزینه می شود و به دست فقرا می رسد.

در ابتدای جلسه نیز مهدی اتابک رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان به ارائه گزارشی از میزان وصولی زکات فطریه سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: مردم ولایت مدار شهر برازجان و بخش مرکزی حدود ۵۰ میلیارد ریال بصورت نقدی و خوداظهاری زکات فطریه خود را به فقرا و نیازمندان اختصاص دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha