شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در نشستی صمیمانه با کارکنان حوزه نمایندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام این استان گفت: رهبری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در نشستی صمیمانه با کارکنان حوزه نمایندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام این استان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی ایران را مانعی بزرگ برای رسیدن به اهداف شوم خود تلقی می‌کنند گفت: ایران به دلیل داشتن مولفه‌های متعدد قدرت در حوزه‌های مختلف مانعی بزرگ در مسیر اهداف شوم دشمنان خود به حساب می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ایران را دارای یک نظام فکری قدرتمند دانست و اذعان کرد: اکثریت کشور از اوایل انقلاب تا کنون با انسجام و حمایت‌های خود از اهداف انقلاب حماسه‌های بسیاری را به ارمغان آورده‌اند.

وی با بیان اینکه رهبری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ایران است تصریح کرد: سرمایه انسانی، انسجام مردم، منابع فراوان، موقعیت جغرافیایی کشور، توان نظامی و علمی قوی بخشی دیگر از مؤلفه‌های کشور محسوب می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تبریک در پی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری به عنوان نماینده منتخب مجلس خبرگان رهبری از استان تهران گفت: استان بوشهر در زمینه‌های علمی، معنوی و انرژی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

حجت‌الاسلام وا لمسلمین سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه پروژه شوم دشمنان در زمان انتخابات با شکست مواجه شد اذعان کرد: دشمنان کشور علیرغم اقدامات متعدد در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه رسانه و جنگ شناختی تلاش می‌کردند امید را در جامعه کمرنگ کرده و مردم را نسبت به حضور در انتخابات منع کنند اما همانند همیشه این نقشه شوم آنها نیز با شکستی عظیم مواجه شد و مردم با حضور حداکثری خود حماسه‌ای جدید را در تاریخ انتخابات کشور به ثبت رساندند.

وی در پایان با اشاره به برخی از اقدامات حوزه نمایندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در سال 1402 اظهار کرد: تعاملات گسترده با حوزه‌های مختلف سپاه استان، افزایش سطح ارتباطات، برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی سربازان، آموزش سربازان در دوره تربیت تعالی و افتتاح قرارگاه جهاد تبیین برخی از اقدامان این حوزه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha