شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عراق

حوزه/ شیخ حسن العبادی نماینده گردان‌های سید الشهدا گفت: مقاومت اسلامی عراق در راستای راهبرد حملات سازمان یافته برای در هم شکستن هیبت صهیونیست‌ها در منطقه تصمیم به تخریب فرودگاه‌ها و بنادر اسرائیل گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، با گذشت حدود پنج ماه از جنگ غزه و سکوت بسیاری از دولتمردان کشورهای عربی در قبال جنایات صهیونیست ها در غزه، گروه‌های مقاومت اسلامی عراق در دفاع از ملت مظلوم غزه با اشغالگران صهیونیستی مبارزه می‌کنند و نقاط حساس راهبردی و نظامی این رژیم را هدف قرار می‌دهند.

مقاومت اسلامی عراق تصمیم به تخریب فرودگاه‌ها و بنادر اسرائیل گرفته است

حاج ابوعلاء الولایی دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا (ع) عراق با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی نوشت: «مقاومت اسلامی هاله و هیبت اشغالگر آمریکایی و صهیونیستی را در هم شکسته و آن را به رژیمی تبدیل کرده که به خاطر نقشه حضور نامشروعشان در منطقه پشت سر هم ضرباتی را دریافت می‌کنند.»

او در ادامه اظهار داشت: «جوانان قهرمان مقاومت عراق که دارای هوشیاری، بصیرت و شجاعت هستند کتابی را برای امت اسلام می‌نگارند که نسل‌های آینده مقاومت، آن را با افتخار و عزت می‌خوانند و این پس از آن خواهد بود که فرزندان مقاومت، بنادر و فرودگاه‌های اشغالگر صهیونیستی در هر نقطه‌ای از اراضی اشغالی را تبدیل به اهداف قانونی کنند؛ اماکنی که به راحتی به آنها دسترسی دارند. این عملیات‌ها تا توقف تجاوز و جنگ و برداشتن محاصره از خانواده و عزیزان ما در غزه همچنان ادامه دارد.»

شیخ حسن العبادی نماینده گردان‌های سید الشهدا (علیه السلام) در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این پیام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه گفت: مقاومت اسلامی عراق در راستای راهبرد حملات سازمان یافته برای در هم شکستن هیبت صهیونیست‌ها در منطقه تصمیم به تخریب فرودگاه‌ها و بنادر اسرائیل گرفته است.

العبادی افزود: همزمان با ادامه عملیات نظامی اسرائیل علیه مردم ما در فلسطین، حملات جهادی ادامه خواهد داشت و هرگز متوقف نخواهد شد.

وی با اشاره به دستورات رهبران محور مقاومت و در رأس آنها حاج ابوعلاء الولایی دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا(ع) گفت: این عملیات‌ها همچنان تا آزادی آخرین نقطه از سرزمین اشغال شده ما فلسطین ادامه دارد و ضربات مقاومت به آخرین و دورترین نقطه در فلسطین اشغالی خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha