شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شظ

حوزه / حجت الاسلام سلیمانی برلزوم نگه داشت حرمت ماه مبارک رمضان در اماکن گردشگری و زیارتی تأکید کرد و گفت: ضمن خیر مقدم به مسافرین نوروزی از گردشگران انتظار داریم با رعایت حجاب و عفاف حرمت ماه مبارک رمضان را در اماکن مقدس با پوشش اسلامی مناسب نگه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر با توصیه به تقوا و بهره مندی از فضایل اخلاقی امام حسن مجتبی (ع) در آستانه میلاد آن حضرت، اظهار داشت: از الگوی اخلاقی حضرت امام حسن مجتبی(ع) در برخورد حسنه با مردم و کمک به محرومین باید استفاده شود.

امام جمعه آران و بیدگل بر لزوم تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده تأکید کرد و گفت: دولت با اصلاح قوانین دست و پاگیر زمینه ورود مردم در صحنه تولید را بیش از پیش فراهم کند.

وی با بیان اینکه وعده رئیس جمهور در تأمین سالی یک میلیون مسکن با نظارت مسئولین استانی به ویژه در واگذاری زمین و پرداخت وام‌های کم بهره از طرف بانک‌ها باید تحقق پیدا کند، گفت: برای هوای پاک و تحقق وعده رئیس جمهور به کاشت یک میلیارد درخت باید نظارت بیشتری بر اجرای آن صورت گیرد.

امام جمعه آران و بیدگل، جان باختن بالغ بر ۳۰۰ نفر در اوایل این هفته در جاده‌های کشور را تأسف آور دانست و برلزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور کاهش تصادفات تأکید کرد.

امام جمعه آران و بیدگل بر لزوم نگه داشت حرمت ماه مبارک رمضان در اماکن گردشگری و زیارتی تأکید کرد و گفت: ضمن خیر مقدم به مسافرین نوروزی از گردشگران انتظار داریم با رعایت حجاب و عفاف حرمت ماه مبارک رمضان را در اماکن مقدس با پوشش اسلامی مناسب نگه دارند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اوضاع فعلی جهان خصوصا جنایت‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم غزه، ادامه جنگ در اوکراین، کودتای پشت پرده در پاکستان و برخورد خصمانه استکبار جهانی با ایران مقتدر، اظهار کرد: ایران نقش مهمی در ایجاد امنیت در منطقه، مقابله با گروه‌های منحرف همچون داعش و ایجاد روابط حسنه با همسایگان خصوصا کشورهای عربستان، فروکش نمودن تنش بین یمن و عربستان و رفع تنش بین کشور سوریه و اعراب داشته است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha