شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ارزنده

حوزه / امام جمعه ملایر با بیان اینکه در عصر کنونی صبر و بصیرت مقام معظم رهبری در مقابل تندروها یک الگو است که توانسته‌اند نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند، گفت: امروز لازم است تا در خط و مشی رهبری حرکت کنیم، چرا که نفاق دشمنان اسلام در طول زمان خود را بروز و ظهور می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه ملایر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه، با توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: طبق آیات قرآن، منافقین ظاهری زیبا دارند که انسان را به تعجب وار می‌دارند، موضوعی که در دوران انقلاب اسلامی نیز آن را مشاهده کردیم، افرادی که دارای ظاهری انقلابی اما باطنی متفاوت بودند و شناسایی آنها کاری دشوار است.

وی با تأکید بر اینکه برخورد با جبهه نفاق، نیازمند بصیرت است، گفت: جبهه نفاق خود را پاک و منزه و دیگران را محکوم می‌کند و لذا به این سادگی‌ها نمی‌شود با منافقین جنگید و برای ورود در این میدان نیازمند صبر و تحمل و البته بصیرت هستیم.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه در عصر کنونی صبر و بصیرت مقام معظم رهبری در مقابل تندروها یک الگو است که توانسته‌اند نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند، خاطرنشان کرد: امروز لازم است تا در خط و مشی رهبری حرکت کنیم، چرا که نفاق دشمنان اسلام در طول زمان خود را بروز و ظهور می‌دهد.

وی با تأکید بر لزوم تلاش برای تحقق شعار سال، ابراز کرد: دولت از لحاظ تلاش و فعالیت نمره بالایی دارد و مقام معظم رهبری نیز بارها حمایت خود را از دولت اعلام کرده‌اند.

حجت الاسلام ارزنده تصریح کرد: دشمنان و افراد تندرو از هیچ چیز نمی‌گذرند و برای رسیدن به اهداف شوم خود همواره به‌دنبال ایجاد نا امیدی و بزرگنمایی مشکلات در کشور هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تأکید رهبر معظم انقلاب حفظ وحدت ملی و انسجام و ایجاد امید در جامعه بود که باید در این مسیر حرکت کنیم.

امام جمعه ملایر، ادامه داد: طبق فرمایش رهبری، همه باید مراقب دشمنان و افراد تندرو باشیم و تحث تأثیر عوام فریبی‌های افراد منافق قرار نگیریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha