شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1145416
۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
ی

حوزه / مراسم تجلیل از موذن ۸۴ ساله محله سلطان امیر احمد کاشان در آستان مقدس سلطان امیراحمد کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم تجلیل از استاد اصغر جساس موذن ۸۴ ساله محله سلطان امیر احمد کاشان شب گذشته با حضور منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس سلطان امیر احمد «مرکز هیئت احمدی کاشان» برگزار شد.

حجت الاسلام سید مصطفی امام، امام جماعت مسجد امام خیابان علوی کاشان، در این مراسم ضمن تبریک سال جدید با بیان اینکه یان آستان مقدس به دلیل قرار گرفتن در مسیر گردشگری و حجم زائر نیاز به کلینیک بهداشتی، حسینیه و امکانات ورزشی دارد، اظهار داشت: به دلیل وجود فضای مناسب و استقبال خیرین انتظار داریم مسئولان مساعدت لازم در توسعه زیرساخت‌های لازم در جوار این امامزاده داشته باشند.

سید محمد ناظم رضوی رئیس هیئت امنای آستان مقدس سلطان امیر احمد کاشان نیز ضمن بیان خاطراتی از موذنین پیشکسوت کاشانی، گفت: مرحوم ناظم اذان گو به دلیل وقت شناسی که در موذنه‌های تار منصور کاشان داشت با اذان به موقع خود مردم را از ساعات افطار و سحر آگاه می‌نمود.

وی بر لزوم احیای زیارتگاه این امامزاده تاکید کرد و با بیان اینکه کلیه ابنیه‌های تاریخی کاشان مبتنی بر ارزش‌های دینی، فرهنگی و اهل بیت(ع) بنا شده‌اند، ابراز کرد: از فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان انتظار داریم با فعالیت‌های پژوهشی تلاش خودشان را در ایجاد زیرساخت‌های لازم جوار این امامزاده به کار گیرند.

شایان ذکر است: در پایان از استاد اصغر جساس موذن ۸۴ ساله محله سلطان امیر احمد کاشان به پاس یک عمر اقامه اذان در سه وقت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام. /

از موذن ۸۴ ساله کاشانی تقدیر شد

از موذن ۸۴ ساله کاشانی تقدیر شد

از موذن ۸۴ ساله کاشانی تقدیر شد

از موذن ۸۴ ساله کاشانی تقدیر شد

از موذن ۸۴ ساله کاشانی تقدیر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha