شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کلینیک تخصصی مشاوره

حوزه/ مرکز جامع مشاوره آستان قدس همزمان با فرارسیدن سال نو و حضور زائران، اقدام به برپایی میزهای خدمتی در رواق‌ها و صحن‌های بارگاه منور رضوی کرده است.

آذریان، مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، از ارائه خدمت به زائران رضوی در قالب کلینیک های تخصصی مشاوره حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان این که به منظور خدمت رسانی به زائران امام علی بن موسی الرضا(ع)، این خدمت تدارک دیده شده است، تصریح کرد: امسال همچون سال‌های گذشته برای خدمت‌رسانی هر چه شایسته تر به زائران بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) از هیچ تلاشی فرو گذار ننموده ایم و از همین رو در تلاش هستیم در نزدیکترین موقعیت حضور زائران در بارگاه منور رضوی، خدمات مشاوره را به آنان، آسان تر ارائه دهیم.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی ضمن اشاره به قرار داشتن کلینیک تخصصی مشاوره حرم در باب الهادی واقع در صحن پیامبر اعظم(ص) عنوان کرد: این ارائه خدمت در ایام پیک حضور زائران همچون عید نوروز، می‌تواند بیش از پیش مثمر ثمر واقع شود و از همین رو در دو موقعیت ورودی رواق کتاب در صحن پیامبر اعظم(ص) و رواق زیر سطحی دارالحجه حرم مطهر رضوی، تعداد ۴ میز خدمتی در عرصه مشاوره، به تفکیک خواهران و برادران در ایام عید نوروز مستقر شده است و روانشناسان و مشاوران ما در کسوت خادمیاران علمی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر مشغول به ارائه خدمت هستند.

آذریان با اشاره به انواع خدمات در این میزهای تخصصی گفت: این خدمات در حوزه‌های مختلف خانواده، تربیتی، موضوعات مرتبط با تربیت فرزند، مباحث بالینی، ازدواج و ... ارائه می‌شود و ما مفتخر هستیم سوالات زائران را در این حوزه‌ها پاسخگو باشیم تا در صورت نیاز و خدمت بیشتر به کلینیک واقع در باب الهادی هدایت شوند.

وی خاطر نشان کرد: از همه خادمان و خادمیاران که در حوزه نظم بخشی به این خدمات تلاش دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha