یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مصاحبه با رئیس جهاد دانشگاهی کشور

حوزه/ رئیس جهاد دانشگاهی کشور با تمجید از سنت‌های اصیل حوزه در طول تاریخ، گفت: فرهنگ نقد و بررسی و نوشتاری همواره از سابق در حوزه‌های علمیه وجود داشته که لازم است این سنت‌های حسنه حوزوی به دانشگاه‌ها نیز منتقل شود.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور با حضور در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ضمن بازدید از بخش‌ها و غرفه‌های مختلف این قسمت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، اظهار داشت: امروزه انتظارات از حوزه بسیار زیاد است، در کشور ما مراکز آموزشی زیادی داریم که بنا بر سفارش امام راحل(ره) لازم است که با حوزه وحدت داشته باشند و این یک امر مهم است.

وی با تمجید از سنت‌های اصیل حوزه در طول تاریخ، خاطرنشان کرد: فرهنگ نقد و بررسی و نوشتاری همواره از سابق در حوزه‌های علمیه وجود داشته که لازم است این سنت‌های حسنه حوزوی به دانشگاه‌ها نیز منتقل شود، البته در این زمینه در دانشگاه‌ها خلاء داریم که حوزه می‌تواند به دانشگاه کمک کند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور ابراز کرد: از دیدن این بخش از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقعا لذت بردم، خوشبختانه امسال استقبال خوبی از کل نمایشگاه قرآن به ویژه بخش حوزوی آن شده که لازم است فعالیت‌هایی که در این بخش به نمایش گذاشته شده به خوبی به مردم و مخاطبان اطلاع رسانی شود.

مسلمی نائینی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی بین دانشگاه‌ها و مراکز تبلیغی حوزه بتوانیم یک کار اساسی تبلیغاتی در کشور انجام دهیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha