شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زندگی با آیه

حوزه/طرح "زندگی با آیه‌ها" با هدف انس بیشتر با قرآن در ماه مبارک رمضان در استان اردبیل آغاز شد و در هفته نخست با استقبال ۲ میلیون نفری مواجه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، جلسات تبیینی طرح "زندگی با آیه‌ها" از اول ماه مبارک رمضان در تمامی موسسات و خانه‌های قرآنی فعال استان آغاز شده است.

خانه‌های قرآنی سبحان روستای ایوریق، آل یاسین روستای گندیشمین و موسسات قرآنی هجرت خلخال، دارالسلام گرمی، گل نرگس شهرستان کوثر و بنت الهدی عنبران نمین از جمله مراکزی هستند که در حال برگزاری این جلسات هستند.

اجرای طرح سراسری "زندگی با آیه‌ها" در قالب طرح قرآنی مسطورا، در هفته نخست با استقبال ۲ میلیون نفری مواجه شده است، اهالی استان اردبیل برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها می‌توانند عدد پنج را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال کنند.

در پویش زندگی با آیه‌ها، با قرآن به عنوان کتاب زندگی، بیشتر از ماه‌های دیگر انس گرفته می‌شود، با اجرای این طرح تلاش می‌شود با خوانش و درک عمیق‌تر ۳۰ آیه نورانی در طول ماه مبارک رمضان، معارف و حکمت‌های بیشتری از دریای مفاهیم و معلومات قرآنی به دست آید.

حجت‌الاسلام محمدصادق قاسمی راهیار بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح ملی "مسطورا" همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل، از عموم مردم برای پیوستن به پویش "زندگی با آیه‌ها" با شعار "سطر به سطر زندگی با قرآن" دعوت کرد.

بر اساس اعلام مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، روزانه اسامی پنج برنده طرح زندگی با آیه‌ها به قید قرعه از صدا و سیمای مرکز اردبیل اعلام و هدایای نفیسی به آنها اهدا می‌شود.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و از پیشینه تاریخی و فرهنگی قابل‌توجهی برخوردار است، حافظان، تالیان و فعالان قرآنی زیادی در مرکز و شهرستان‌های این استان فعالیت می‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha