شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حال و هوای بخش حوزوی در چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

حوزه/معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) از فعالیت ۱۲ انجمن علمی در بزرگترین مرکز علمی و بین المللی خواهران خبر داد.

خانم صدیقه شاکری، معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) در حاشیه بازدید از بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: در معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) بحمدالله فعالیت های متنوع و متعدد علمی و دانشی صورت می گیرد که به برخی از عناوین آن اشاره خواهم داشت.

استاد حوزه علمیه خواهران افزود: در حال حاضر ۴ نشریه علمی – تخصصی و یک نشریه علمی – پژوهشی به صورت فعال با مشارکت طلاب و اساتید در حال فعالیت است و این در حالی است که تمام گروه های علمی ما دارای نشریه داخلی می باشند.

شاکری ادامه داد: در خصوص چاپ نشر بالغ بر بیش از سی جلد کتاب چاپ شده و در رابطه با رویدادی که برای کمک به نگاشتن پایان‌نامه و رساله داشته ایم، موفق به برنامه ریزی در زمینه چاپ و انتشار مقالات و فعالیت های پژوهشی شده ایم.

وی در خصوص حضور فعال طلاب و اساتید جامعه الزهرا(س) در رویدادهای علمی و جشنواره های پژوهشی اشاره کرد و گفت: در جشنواره بانو امین طلاب و پژوهشگران جامعه الزهرا(س) در سطح سه حائز رتبه برتر شده اند و در کتاب سال حوزه افتخارات متعددی را به خود اختصاص دادند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) بیان کرد: در همایش کتاب سال بانوان که در سال آینده برگزار می شود پیش نشست ها و جلسات متعدد هم اندیشی با اساتید و فرهیختگانی در داخل و خارج جامعه الزهرا(س) برگزار کرده ایم و این محافل علمی نیز ادامه دارد.

استاد حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: به دنبال بین المللی شدن همایش کتاب سال بانوان هستیم، این مهم در حال طراحی است و ان شاءالله در دوره های بعد، موفق به برگزاری آن خواهیم بود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha