شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1145812
۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
پلیس

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:نیروی انتظامی همواره یاور و پشتیبان مظلومان بوده و هست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان امروز در دیدار نوروزی با سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در تامین آرامش و امنیت جامعه بیان داشت:نیروی انتظامی همواره یاور و پشتیبان مظلومان بوده و هست و در تامین آسایش، آرامش و امنیت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت بیان داشت:مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی با حفظ شان و حرمت ماه مبارک رمضان به برنامه های نوروزی خود می پردازند و حرمت ماه مبارک رمضان را نیز حفظ خواهند کرد.

امام‌ جمعه خرم آباد با قدردانی از زحمات کارکنان جمعی در بحث امنیت موجود و با اشاره به روحیه جهادی تک‌تک کارکنان انتظامی خاطر نشان کرد: کارنامه انتظامی سراسر کشور به ویژه لرستان افتخارآفرین و قابل‌ستایش است و این موضوع در چند سال اخیر با حضور سردار الهی فرمانده سخت‌کوش استان و مجموعه تحت امر در مرکز تا دورترین نقطه استان قابل‌ مشاهده و شایسته قدردانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه متأسفانه در جامعه گروهی ارزش‌های اسلامی و انسانی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند، گفت: امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر یک تکلیف الهی است و همه باید در این امر مهم احساس تکلیف کنند.

وی در پایان بر همیاری و همکاری خالصانه و مستمر مردم با نیروهای خدوم انتظامی تاکید و خاطر نشان کرد:مردم مومن،ولایی و انقلابی ایران اسلامی قدردان زحمات نیروهای انتظامی و نظامی هستند و همواره برای تامین ارامش و امنیت روزافزون جامعه پلیس را همراهی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha