شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و کشتن زنان و کودکان بی پناه مردم مظلوم غزه بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و کشتن زنان و کودکان بی پناه مردم مظلوم غزه بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا من المجرمین منتقمون

خبر ناگوار غزه درمیان هیاهوی حجاب معاصرت و نقاب حقوق بشری مانند واژه گان اخبار و حوادث یک روزنامه زیر فشار حروف سربی چاپخانه ای قدیمی نقش می بندد و بناگاه از صدر خبرها حذف و به گوشه تاریخ می خزد.

گویا اصلا انسان هایی زیر چکمه های دژخیمان صهیونیست نبودند که مورد تعرض و آنگاه در مقابل دیدگان بغض آلود و خشم های فرو خورده در گلو و دستان ناتوان از یاری به مسلخ کشیده شدند.

امروز ماجرای فلسطین و ساکنان مظلوم غزه محکمه وجدان هایی است که پی درپی از حقوق انسانها دم می زنند و آواز ناموزون آنها گوش فلک را کر کرده است براستی بشریت در لابه لای زندگی های بی تفاوتی و بی مسوولیتی که بنام سبد نیازهای ضروری برایش صف کرده اند این قدر گم شده است که جان هزاران انسان برای اوچنین بی ارزش است که دیگر نمی تواند مهره های ضروری انسانیت را برای حتی باوجود داشتن ارزش ذاتیش جابجا کند؟ مثل روز روشن است که تکرار جنایت به عادی انگاری آن کمک می کند حتی انسان های با احساسات بالا و دارای عواطف را از ابراز هرگونه انزجار و برائت خسته کند.

اما نباید دراین راه تعب و ملالت را پیشه کرد بایست بیدار ماند تا تکرار جنایت ها ما را به وادی فرسایش و بی تفاوتی نکشاند.

دیروز مجاهدی نستوه و آزاده از تبارحسینی مسلکان فریاد برآورد که اگر ملت های مسلمان هر کدام یک سطل آب بریزند اسرائیل را سیل بنیان کن خشم توده های جهان خواهد برد و دیگر شاهد جنایت های بی شمار و ناگفته اش نخواهیم بود اما دریغ و صد افسوس که این خواسته امام روح الله آن روز در پیچ و تاب دولت های بی کفایت گم گشت و امروز از هر روز دیگری ضرورت آن اقدام برای احرار عالم بدیهی گشته است.

شرم باد از این همه جنایت و وقاحتی که در برابر دیدگان بی سوی شورای امنیت و سازمان ملل اتفاق می افتد و آنها یارای حتی دفاع از بیانیه های خود را هم ندارند.

امروزدیگرروز معامله بر خاک نیست که برغیرت است کجاست اعرابی که به تیغ شمشیرهایشان سوگند می خوردند و در سیاه چادرها ادای اعراب بادیه نشین و غیرت نقش بازی می کردند.

تاریخ دیر نخواهد بود که همه آنها را در دادگاه وجدان های بیدار محکوم و توبیخ خواهد کرد و مرام مردانگی آنها را به سخره خواهد گرفت و بگذارآنان در میان صحرا مسابقات رالی بی تفاوتی برگزارنمایند ودرسفره های مترفان برگردن خوراک بریان چنگ اندازند وآنسوی مسجدالاقصی کودکان غزه از گرسنگی جان سپارند.

هیا دخترکی که وصیت نامه اش تاریخ را تکان می دهد کاش یک سطری هم به آن برای ثبت در تاریخ اضافه می کرد که جهان عرب وانسان های بیداربدانید ما را در مقابل دیدگانتان به مسلخ بردند و در ماه ضیافت خدا امت مرحومه آخرین فرستاده الهی را ناجوانمردانه از دم تیغ وتعرض گذراندند و مپندارید که سوال از مئوده قرآن فقط برای اعراب جاهلیت است بلکه از شماهم سوال خواهند کرد که و اذالمؤدة سئلت بای ذنب قتلت.

تادیرنشده باید بپاخیزید و رستاخیز ملت های مسلمان را برپاکنید بله آلام رنج دیدگان مظلوم التیام یابد و در دادگاه تاریخ از جرم ها کاسته شود.

والسلام علی من اتبع الهدی

اسماعیل روشن تن

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha