شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار فرمانده سپاه استان قم با آیت الله خاتمی

آیت الله خاتمی در دیدار سردار موحد با بیان اینکه کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، گفت: حجاب مسئله‌ای شرعی و قانونی است و بی‌حجابی و بدحجابی در ادارات و مکان‌های عمومی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ به مناسبت آغاز سال جدید و نوروز با آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله خاتمی در این دیدار با بیان اینکه کشف حجاب، حرام شرعی و سیاسی است، گفت: حجاب مسئله‌ای شرعی و قانونی است و بی‌حجابی و بدحجابی در ادارات و مکان‌های عمومی ممنوع است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به نقش مهم رسانه اشاره کرد و افزود: باید سیاه‌نمایی‌ها، تخریب‌ها و توطئه‌های دشمن علیه اقتدار کشور که در فضای مجازی و شبکه‌های دشمن صورت می‌گیرد، افشا شود و تلاش آنان در این زمینه خنثی گردد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدی از عملکرد سپاه استان قم بر تداوم و حفظ همکاری سپاه با سایر دستگاه ها تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار سردار موحد فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب علیه السلام ضمن تبریک آغاز سال نو و تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان به اقدامات فرهنگی خصوصا در حوزه عفاف و حجاب توسط قرارگاه نوزده دی در سال۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: برای اینکه اقدامات حوزه فرهنگی و عفاف و حجاب نتیجه بخش باشد باید علاوه بر توجه و اهتمام مسئولان، تمام دستگاه‌ها به وظایف ذاتی خود به صورت کامل عمل کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب علیه السلام با تاکید بر اینکه اقدامات ایجابی در حوزه عفاف و حجاب، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت‌، اظهار کرد: همان‌طور که دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، مسئولان نیز باید نقشه و برنامه داشته باشند و از انجام کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه پرهیز شود.

انتهای پیام

منبع: بسیج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha