شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرماندار خلخال سید جواد یحیی‌زاده

حوزه/ یحیی‌زاده گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، متفاوت و بسیار پرشورتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سید جواد یحیی‌زاده در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس خلخال افزود: با توجه به شرارت‌های رژیم صهیونیستی و حملات وحشیانه ۶ ماهه اسرائیل در غزه، لازم است که مراسم راهپیمایی روز قدس امسال بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته و با حضور گسترده اقشار مردم برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به انجام انواع شرارت‌های دشمن در داخل میهن اسلامی، ضرورت دارد که اقدامات امنیتی مناسبی برای برگزاری این مراسم لحاظ شود.

سرهنگ جواد نوروزی اضافه کرد: همانطور که تعامل بسیار مطلوب و مناسبی را از سوی مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و سایر آیین‌های ملی، مذهبی را در طول سال گذشته شاهد بودیم، انتظار می‌رود این تعامل برای برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس نیز ادامه پیدا کند.

وی گفت: انتظار از خبرنگاران، اصحاب رسانه و گردانندگان فضای مجازی تبلیغات به موقع و قبل از زمان برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال است.

گفتنی است، مراسم راهپیمایی روز قدس مردم خلخال همزمان با سراسر کشور و در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۱ صبح از محل میدان آزادی به سمت مصلای نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha