چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1147551
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ حمله به مراکز دیپلماتیک نشان از آن دارد که این دشمن به هیچ یک از قراردادهای بین المللی پایبند نبوده است ، کشتار کودکان و زنان و بیش از یکصد سی و هفت خبرنگار هم از این فجایع می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام برهان قلعه بالایی، معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه، با توجه به حمله رژیم صهیونیستی به یکی از مراکز دیپلماتیک ایران در سوریه، در یادداشتی با عنوان« انتقام سخت یا صبر استراتژیک » آورده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُود...َ

قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب الهی، نقشه راه زندگی مومنان و هدایت آنها را به عهده گرفته است و برای تمام دردهای بشریت نسخه های هدایت بخش تجویز نموده است، یکی از نسخه های معجزه گونه قرآن نحوه سیاست خارجی بازدارنده، در مقابل موانع احتمالی دشمنان مخصوصا قوم لجوج و عنود یهودی می باشد، با توجه به تأکیدات بسیار زیاد قرآن در مقابله با قوم یهود، نکاتی از این قبل هدایت های قرآنی ضروری به نظر می رسد.

  1. در روز سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ و مصادف با شهادت امیرمومنان علی (ع) و یکی شدن آن با «عید نحس ایران کُشی پوریم»، دشمن صهیونیست به یکی از مراکز دیپلماسی ایران در سوریه حمله و چندین تن از سرداران و فرماندهان ایرانی نهضت مقاومت را به شهادت می رساند.
  2. انتخاب روز شهادت حضرت علی(علیه السلام) و «عید پوریم»، نشان از آن دارد، این قوم منحوس، عمدا در این روز به حمله اقدام نموده است.
  3. حمله به مراکز دیپلماتیک نشان از آن دارد که این دشمن به هیچ یک از قراردادهای بین المللی پایبند نبوده است ، کشتار کودکان و زنان و بیش از یکصد و سی هفت خبرنگار هم از این فجایع می باشد.
  4. حمله به مراکز دیپلماتیک آخرین حربه رژیم کودک کُش صهیونیستی و میخ آخر به تابوت به موجودیت صهیونیست می باشد و نشانه از استیصال این کشور در مقابله با محور مقاومت دارد.
  5. یهود در طول تاریخ نشان داده است زبانی بجز زور را متوجه نمی شود، کما اینکه در صدر اسلام به خاطر داشتن روحیه نفاق، حتی با توجه به پیمانهای متعدد با پیامبر اسلام(ص)، تمام قبائل یهود مدینه در سخت ترین شرایط، بدترین خیانتها و کار شکنی ها را با پیامبر(ص) و مسلمانان داشتند، تا جایی که پیامبر(ص) مجبور به اخراج و کشتن بسیاری از آنها شد.

در آخر با توجه به صحبت های گفته شده نشان می دهد که صبر استراتژیک دیگر نمی تواند، گزینه مناسبی در مقابله با شیطنت های این رژیم کودک کُش باشد و مطالبه عمومی ملت ایران، انتقام سخت از رژیم صهیونیستی بخاطر کشتار سرداران ایرانی می باشد.

لازم بذکر است که حمله به مراکز دیپلماتیک ، در حقیقت حمله به خاک کشور محسوب شده و هیچ ایرانی غیوری این جسارت را تحمل نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • iiii IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    اینوبفرستین بره انتقام بگیره !فکرمیکنه کاربه همین سادگی هست!مابحرانهای خیلی بزرگتری داریم که توش موندیم از بحران آب گرفته تا مشکلات اقتصادی و دلار و تورم همه را ول کنیم بریم انتقام چی را بگیریم؟!این شهدا خودشون انتقامشونو قبل شهادت گرفتن چندین سال پدراسراییل را درآورده بودن و درحال نبرد با اونهابودن الکی جوندین و حاکمیت رابه دردسرنیندازین