جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
محمدی اصل

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم فهیم و با بصیرت استان اردبیل، بسیجیان، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، جانبازان، در راهپیمایی روز قدس، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم فهیم و با بصیرت استان اردبیل، بسیجیان، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، جانبازان، در راهپیمایی روز قدس، تقدیر و تشکر کرد.

سردار غلامحسین محمدی اصل در این پیام، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان از حرکت در مسیر انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: این حضور عظیم، عظمت اسلام و امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و مایه ناامیدی و ترس دشمنان شد.

وی راهپیمایی روز جهانی قدس را به عنوان یک حرکت حماسی نشان دهنده وحدت، اتحاد، همبستگی و بصیرت ملت در برابر استکبار جهانی و دفاع از ملت‌های مظلوم و آزاده دانست و افزود: مراسم روز جهانی قدس امسال با حضور گسترده مردم اردبیل، دریایی خروشان از حمایت و دلگرمی برای ملت‌های ستمدیده جهان آفرید و به تریبونی رفیع برای محکومیت غاصبان و جنایتکاران سرزمین فلسطین تبدیل شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل روز قدس را فرصتی برای به رخ کشیدن قدرت، ابهت و صلابت و اقتدار مسلمانان آزاده جهان به رخ ستمگران دانست و گفت: ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان در روز قدس به صدا درآمد.

سردار محمدی اصل در پایان این پیام از حضور مردم ولایت مدار استان اردبیل، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولین محترم که در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در صحنه حضور یافتند، تقدیر و تشکر کرد و از خداوند منان، اقتدار و سربلندی روز افزون اسلام و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران و نابودی رژیم صهیونیستی را مسئلت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha