چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نقش جبهه مقاومت اسلامی در حکمرانی قرآنی

حوزه/ نشست نقش جبهه مقاومت اسلامی در حکمرانی قرآنی از سلسله نشست‌های تخصصی نظام تربیتی مدیران حکمران قرآنی است که در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اندیشکده بنیاد قرآن با همکاری فرهنگسرای رسانه، خبرگزاری ایکنا، خبرگزاری برنا، خبرگزاری آنا، صد آنلاین، کارگر آنلاین و... نشست تخصصی «نقش جبهه مقاومت اسلامی در حکمرانی قرآنی» را برگزار می‌کند.

بنیاد قرآن مفتخر است تا پس از برگزاری دو دوره موفق شهید بهشتی و شهید چمران از سری دوره‌های آموزشی مهندسی نظام تربیتی مدیران حکمران قرآنی، از سومین دوره خود که مزین با نام امام موسی صدر می‌باشد رونمایی کند.

دبیرکل بنیاد قرآن، مدیران اندیشکده و مرکز تربیت مدیران حکمرانی این بنیاد دلیل نام گذاری این دوره را تحولات اخیر در غزه و مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

این برنامه از سلسله نشست‌های علمی برنامه نظام تربیتی مدیران بوده و تلاش دارد ضمن ترویج فرهنگ قرآنی، به مباحث اساسی و کلان در حوزه حکمرانی فرهنگی بپردازد.

در این ویژه برنامه چهره‌های نام آشنای عرصه قرآنی و حکمرانی فرهنگی سخنرانی خواهند داشت که از آن جمله می توان به حجت الاسلام والمسلمین اختری، حورا صدر، مجتبی رحماندوست، حجت الاسلام سیدمهدی حسین زاده، حجت‌الاسلام محمدرضا نورالهیان و مهدی شکیبایی اشاره کرد.

براساس این گزارش، نشست «نقش جبهه مقاومت اسلامی در حکمرانی قرآنی» روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به آدرس خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند.

ورود برای عموم مخاطبان آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha