چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
پذیرش

حوزه/ مدرسه علمیه مهدیه آیت الله فاضل قاینی نجفی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ، طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه علمیه مهدیه آیت الله فاضل قاینی نجفی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از میان مشتاقان علوم و معارف دینی، طلبه می پذیرد.

بر اساس این گزارش: این مدرسه که از سال ۱۳۵۹ به صورت رسمی تاسیس شد، علاوه بر برنامه های مرسوم تلاش نموده است تا با اولویت با برنامه های تهذیبی و احیاء اخلاق در حیات طلبگی با استفاده از اساتید اخلاق و آشنایی با نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و احادیث موضوعی و تربیت طلبه خودباور و تکلیف محور در تراز نظام اسلامی فعالیت خود را دنبال نماید.

این مدرسه امسال ظرفیت پذیرش ۶۰ نفر به صورت روزانه و شبانه از علاقمندان به تحصیل علوم دینی در مقاطع تحصیلی اتمام دوره اول و دوره دوم متوسطه (دیپلم، پیش دانشگاهی ) با احراز شرایط عمومی و اختصاصی دارد.

احراز برخورداری از سلامت جسمی و روحی، برخورداری از انگیزه و استعداد تحصیلی ، اعتقاد به شریعت و نظام مقدس اسلامی از میان دانش آموزان پایه های هشتم، نهم، دهم، دیپلم و پیش دانشگاهی از جمله شرائط پذیرش مدرسه است.

طلاب محصل در این مدرسه از مزایائی همچون اساتید با سابقه و برجسته، مشاوره تحصیلی، برنامه های اردویی فرهنگی تربیتی، کتابخانه مجهز و سالن مطالعه، امکانات و اتاق پژوهش، کلاس های کارگاهی، آموزش زبان در طول دوره، اساتید راهنما و ناظر مباحثات و اهتمام به تربیت بدنی و ورزش بهره مند خواهند شد.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان و متقاضیان به تحصیل در این مدرسه می توانند جهت ثبت نام به نشانی https://www.madares-fazel.ir/ کد ۱۱۳۳ و یا به صورت حضوری به آدرس این مدرسه به نشانی مشهد مقدس خیابان سناباد - نبش سناباد ۱۳ مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۸۴۳۵۷۰۴-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha