سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بیانیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه ای از عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی حمایت همه جانبه خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مدیریت حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه‌ای حمایت همه جانبه خود را از عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:
بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

"یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْکُبْری إِنَّا مُنْتَقِمُونَ" [سوره دخان، ١۶]

در آن روز آن‌ها را با قدرت عظیمی خواهیم گرفت؛ به یقین ما آن‌ها را مجازات خواهیم کرد.

پاسخ مقتدرانه و ترکیبی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی وزارت دفاع و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در پی جنایت و حمله ناجوانمردانه رژیم خبیث صهیونیستی به کنسولگری ایران اسلامی، قلب ملت بزرگ ایران، جبهه مقاومت و همه آزادی خواهان جهان را شاد کرد و موجب یأس و ناامیدی نظام سلطه و ایادی آن شد.

بدون شک این اقدام مقتدرانه، فقط یک سیلی و تنبیه برای رژیم خبیث و جعلی صهیونیستی و حامیان آن بود که در صورت شرارت و گستاخی آن رژیم جعلی، دلاورمردان ایران اسلامی، راهبرد نهایی خویش که محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار و اخراج آمریکا از منطقه است را رقم خواهند زد.

حوزه علمیه استان یزد ضمن ابراز رضایت و تقدیر از دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی قاطع و همه جانبه خویش را تحت منویات و فرامین فرمانده کل قوا، امام خامنه‌ای، از نیروهای نظامی و امنیتی، اعلام می‌دارد و یقین دارد که طبق وعده قطعی الهی، جبهه حق پیروز خواهد شد و فلسطین به آغوش جهان اسلام باز خواهد گشت.

"کَتَبَ ٱللَّهُ لَأَغۡلِبَنَّ أَنَا۠ وَرُسُلِیٓۚ إِنَّ ٱللَّهَ قَوِیٌّ عَزِیزٞ"

مدیریت حوزه علمیه استان یزد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha