چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
وعده صادق

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پاسخ شجاعانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی به خباثت‌های رژیم جعلی اسرائیلی، هشداری به همه بدخواهان و دشمنان ملت ایران بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه, متن بیانیه مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) در حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی: «وَ ما رَمَیتَ اِذ رَمَیتَ وَ لٰکِنَّ اللهَ رَمیٰ» و آن هنگام که به سوی دشمنان تیرانداختی، تو نبودی بلکه خداوند به سوی آنان تیر انداخت. (انفال: ۱۷)

بار دیگر وعد صادق خداوند عزیز و مقتدر در نصرت جبهه حق و شکست جبهه باطل و دشمنان انسانیت و عدالت، تحقق یافت و رژیم منحوس، پلید و جنایتکار صهیونیستی، از دلاورمردان جان برکف نظامی جمهوری اسلامی، سیلی محکمی را دریافت کرد.

موشک باران برخی از اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی، توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که موجب شادی و امید همه مستضعفان جهان، به ویژه مظلومان فلسطین شد، در پاسخ به شرارت‌ها و جنایت‌های آن رژیم در ترور دانشمندان هسته‌ای، فرماندهان عالیرتبه و مستشاران نظامی و تجاوز به خاک ایران در هدف قراردادن کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه انجام گرفت.

پاسخ شجاعانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی به خباثت‌های رژیم جعلی اسرائیلی، پیام هشداری به همه بدخواهان و دشمنان ملت ایران بود که نظام اسلامی در راستای دفاع از تمامیت ارضی و امنیت و منافع ملی خود با کسی شوخی نداشته و هرگونه تجاوزی را به قوی‌ترین و کوبنده‌ترین وجه پاسخ خواهد داد. این حمله مهم و راهبردی همچنین تمام فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمنان ایران در تحقیر توان نظامی و تبلیغات گسترده علیه دستاوردهای دفاعی کشور را باطل ساخته و پیشرفت فرزندان ایران زمین در علوم و فنون پیشرفته نظامی و دفاعی را به همگان اثبات کرد.

نقطه برجسته و درخور تقدیر پاسخ دلاورانه نیروهای نظامی کشور به جنایت‌های متعدد رژیم پلید اسرائیل در این بود که جمهوری اسلامی ایران با اعتماد به نفس بسیار بالا به توان نظامی خود و نیز بر مبنای رعایت اصول اخلاقی و انسانی، حملات خود را با اطلاع‌رسانی قبلی و صرفا به مناطق نظامی محدود ساخته و به همه مردم جهان نشان داد که بر خلاف رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی، از هدف قراردادن غافلگیرانه و آسیب‌رساندن به غیرنظامیان و زیرساخت‌های طرف متخاصم پرهیز می‌کند. بدیهی است که اگر رژیم اسرائیل بار دیگر تجاوزی علیه منافع، امنیت و دارایی‌های جمهوری اسلامی انجام دهد، پاسخ کوبنده‌تر و گسترده‌تری را دریافت خواهد نمود.

جمهوری اسلامی ایران همواره بر این اعتقاد است که رژیم جعلی و پلید صهیونیستی باید توسط ملت فلسطین از بین برود و این حق مشروع برای ساکنان مظلوم فلسطین همواره محفوظ است و نسل‌های جدید و جوانان غیور فلسطینی توان و انگیزه کافی برای چنین امری را دارند و به مداخله مستقیم جمهوری اسلامی علیه اسرائیل نیازی نیست؛ با این وجود هرگونه شرارت و تجاوز به منافع ملی و انسانی خود از سوی این رژیم جنایتکار و متجاوز را در هیچ زمان و در هیچ سطحی را تحمل نخواهد کرد.

در پایان با شکرگزاری به درگاه خداوند حکیم و مقتدر به خاطر این رویداد افتخار آفرین و با قدردانی از همه نیروهای نظامی کشور، که با طراحی و اجرای پیچیده و بی‌نظیر حملات اخیر به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی، ضمن گرفتن انتقام اندکی از خسارات معنوی و مادی ناشی از تجاوزات دشمن اسرائیلی، از امنیت کشور دفاع کرده و قدرت بازدارندگی کشور را در برابر تجاوزات دشمنان افزایش دادند، یاد و خاطره شهیدان بزرگ و عزیزی چون سرداران سلیمانی، سید رضی، زاهدی، حاج رحیمی، طهرانی مقدم و دیگران را گرامی داشته و برای همه آن بزرگواران و دیگر شهیدان راه اسلام و مهین علو درجات معنوی و برای جمهوری اسلامی سربلندی، اقتدار و عزت روزافزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha