چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1151205
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
عکس/ همایش انتخاب چهره برتر هنر انقلاب استان بوشهر

حوزه/ اختتامیه معرفی چهره‌های برتر هنر انقلاب در سال ١۴٠٢ استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اختتامیه معرفی چهره‌های برتر هنر انقلاب در سال ١۴٠٢ استان بوشهر شامگاه چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در سالن مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این آیین با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه، عنوان کرد: در شرایط کنونی جهان دچار بحران اندیشه ها و رفتارهای سران جهان استکبار و صهیونیست ببن الملل است و نیز هنر در جهان غرب اسیر اندیشه های سیاستمداران است که پر از ظلم و جنایت است و این عرصه اکنون تحت سیطره صهیونیزم بین الملل است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: در شرایط کنونی جهان دچار بحران اندیشه‌ها و رفتارهای جنایتکارانه جهان استکبار و صهیونیزم بین الملل قرار دارد.

اکبر ابراهیمی به عنوان چهره برتر هنر انقلاب در سال ١۴٠٢ استان بوشهر انتخاب شد. همچنین ساسان نوذری به عنوان چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه موسیقی، عبدالرحیم شاه حسینی چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه هنرهای تجسمی و علیرضا میرشکاری چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه پژوهش هنر معرفی شدند.

علاوه بر این، احمدرضا قربانی چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه هنرهای نمایشی، حسن خمسه چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه هنرهای تصویری، حیدر منصوری چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه آفرینش های ادبی و مونس عبدی زاده چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه ادبیات پایداری انتخاب شدند.

همچنین در عرصه تولید آثار مردمی و جرسان سازی هنر مردمی، صادق آزاد فر برتر شناخته شد و در دو بخش ویژه تولید اثر با موضوع مقاومت و فلسطین به ترتیب محمدعلی نادری و حسین سبحانی برتر شناخته شدند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha