شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1151827
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
ملااحمدی . مفتاح

حوزه/ مدیر عامل مجتمع مفتاح مشهد از میزبانی این مجموعه برای دوره‌های آموزشی "وصال شیرین" ویژه زوج‌های جوان خبر داد.

حجت الاسلام شکرالله ملااحدی مدیر عامل مجتمع مفتاح مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد اظهار داشت: دوره‌های آموزشی "وصال شیرین" برای زوج‌های جوانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند در مجموعه فرهنگی آموزشی مفتاح در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها با همکاری وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده ایرانیان و با حضور دکتر حمید حبشی مشاور خانواده، به منظور تقویت ارتباطات خانوادگی و ارائه مهارت‌های زندگی مشترک برگزار می گردد، گفت: مکان برگزاری بخشی از این دوره‌ها در مجتمع فرهنگی تربیتی آموزشی «مفتاح» در شهر مشهد مقدس می‌باشد.

حجت الاسلام ملااحمدی یادآور شد: شرکت‌کنندگان ضمن بهره‌مندی از فعالیت فرهنگی و مسائل دینی و علاوه بر آشنایی با نکات تقویت زندگی مشترک، به کسب مهارت‌های متنوعی مانند ماهی‌گیری، تیراندازی، زیلوبافی و سفال‌گری مشغول می‌شوند.

مدیر عامل مجتمع مفتاح مشهد، خاطرنشان کرد: این فرصت به آنها امکان می‌دهد تا در تعامل و ارتباطات بهتر با یکدیگر آشنایی بیشتری داشته باشند و زندگی مشترک خود را با آگاهی مطلوب‌تری آغاز و این مجتمع نیز با همین رویکرد حمایتی و تشویقی در امر ازدواج به ارائه خدمات می‌پردازد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha