شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای شهر تبریز با حضور در محل مرکز خدمات حوزه استان با مدیرکل این مرکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز با حضور در مرکز خدمات حوزه استان با حجت‌الاسلام‌ سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام‌ موسوی مدیرکل مرکز خدمات حوزه استان در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز، به ظرفیت‌های موجود در این مجموعه اشاره کرد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه استان، با اشاره به حضور طلاب و روحانیون و خانواده‌های آنها به عنوان فعالین اثرگذار جامعه و نیز ارائه پیشنهادهایی در خصوص همکاری‌های مشترک بین شهرداری‌های مناطق تبریز و مرکز خدمات حوزه استان، آمادگی مجموعه مرکز را برای ترویج سبک زندگی اسلامی و برنامه‌های خانواده محور، اعلام کرد.

دبیری نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه مرکز خدمات حوزه استان و خدمات طلاب و روحانیون به عنوان مرزبانان اعتقادی جامعه، شورای شهر را آماده همکاری با برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز خدمات حوزه معرفی کرده و وجود جامعه هدف مرکز را در بین مردم نعمتی گرانبها دانست که می‌توان از این طریق در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و اهداف اجتماعی شهرداری گام برداشت.

گفتنی است: در پایان با توجه به حضور دبیری در بیمارستان ولیعصر(عج) تبریز، مدیرکل مرکز خدمات حوزه استان خواستار برگزاری جلسه همکاری مشترک این بیمارستان در برنامه‌های پاراکلینیکی و بیمارستانی شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha