یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
اسماعیل زارعی کوشا

حوزه/ استاندار کردستان گفت: بی شک هر چقدر جامعه ما به سمت فرامین دینی و قرآنی پیش برود شیطان و ابلیس و دشمنان دین نیز ضعیف‌تر خواهند شد؛ بنابراین از علمای دینی می‌خواهیم که در بحث آموزش مفاهیم قرآنی و علوم دینی تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان امروز از دارالتحفیظ امام جزری در مسجد جامع شهرک پردیس سنندج، بازدید کرد.

استاندار کردستان در این بازدید طی سخنانی اظهار کرد: قرآن و مفاهیم دینی همواره زمینه سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت را فراهم می‌آورد.

زارعی کوشا ادامه داد: بنابراین بایسته و ضروری است که برای برپایی محافل قرآنی و نیز جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به سمت قرآن و مفاهیم دینی تلاش بیشتری داشته باشیم.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم حمایت از قاریان جوان و نوجوان در سطح کشوری و استانی، یادآور شد: قرآن نسخه شفابخش بشر امروز می‌باشد بنابراین باید قدر قاریان و حافظان و فعالان قرآنی را به خوبی بدانیم.

زارعی کوشا در ادامه سخنان خود اظهار کرد: بی شک هر چقدر جامعه ما به سمت فرامین دینی و قرآنی پیش برود شیطان و ابلیس و دشمنان دین نیز ضعیف‌تر خواهند شد بنابراین از علمای دینی می‌خواهیم که در بحث آموزش مفاهیم قرآنی و علوم دینی تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha