پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تجلیل از طلاب ممتاز کشور

حوزه / دبیر همایش تجلیل از طلاب ممتاز یزدی گفت: در مراسمی با حضور آیت الله اعرافی از طلاب و روحانیون ممتاز یزدی تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب مدیر مدینة‌العلم کاظمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد اظهار داشت: شانزدهمین همایش تجلیل از طلاب ممتاز یزدی با حضور شخصیت‌های برجسته علمی و دینی و با سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در سالن همایش‌های مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طلاب یزدی دارای سابقه عالی و جایگاه درخشان علمی و اخلاقی در کشور هستند، افزود: این امتیاز باعث شده تا هر ساله همایش تجلیل از ممتازین توسط آیت‌الله حاج سیدمحمدکاظم مدرسی در راستای تکریم عالم و تجلیل از مقام علم و اخلاق برگزار گردد.

دبیر همایش تجلیل از طلاب ممتاز یزدی، با بیان اینکه از ماه ها قبل اطلاع رسانی به شیوه‌های مختلفی مانند ارسال پیامک و انتشار فراخوان در فضای مجازی برای ثبت نام طلاب ممتاز انجام شده است، خاطرنشان کرد: طلاب ممتاز و برگزیده در بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی، قرآنی، تبلیغی، فعالیت جهادی و هنری با ورود به سامانه مربوطه و بارگزاری مدارک لازم و تکمیل مشخصات ثبت نام کردند که پس از اتمام مرحله ثبت نام، مدارک ارائه شده توسط کمیته داوران مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه نهایی در سایت مربوطه اعلام و به آنها توسط پیامک اطلاع رسانی شد.

تجلیل از از طلاب ممتاز یزدی با حضور آیت الله اعرافی

وی با بیان اینکه این مراسم همزمان با هفته معلم و ایام متعلق به حضرت امام صادق(ع) در ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد، اظهار کرد: در شانزدهمین همایش تجلیل از ممتازین یزدی از ۱۴۵ نفر از طلاب و شاگردان مکتب جعفری که بالاترین امتیاز را در زمینه‌های مختلف کسب کرده‌اند، تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به لزوم حضور شخص ممتاز در روز همایش، ابراز کرد: به علت محدودیت زمان همایش و عدم امکان اهدای جوایز به تمام ممتازین، تعدادی از برگزیدگان در هر یک از رشته‌های مذکور به نمایندگی از بقیه نفرات در جایگاه حاضر شده و هدیه خود را دریافت می‌کنند و بقیه ممتازین بعد از مراسم با مراجعه به محل مشخص شده، نسبت به دریافت هدیه اقدام خواهند کرد.

دبیر همایش تجلیل از ممتازین یزدی، با رد برخی نظرات مبنی بر اینکه ازدواج و فرزندآوری مانع رشد و پیشرفت است، گفت: ممتازین متأهل سه برابر ممتازین مجرد در این همایش حائز امتیاز شده‌اند.

وی یادآور شد: لازم است تا از نماینده ولی فقیه در استان یزد، قائم مقام شورای حوزه علمیه استان، مدیر حوزه علمیه یزد، مدیران مدارس علمیه، اساتید و طلاب تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha