پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تبریز

حوزه/ جمعی از مسئولین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، پیام تبریکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت ماه یادآور شهادت یکی از سرمایه‌های عظیم مبانی فکری انقلاب اسلامی است که تمام عمر پر برکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای ناب محمدی (صلی الله علیه وآله وسلم) سپری کرد.

فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته گرامیداشت مقام معلم،بیانگر ضرورت تبلور دائمی این تفکر ارزشمند در سپاه و بسیج و نظام تعلیم و تربیت است و به حق می توان گفت در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای، سپاه پاسداران و نظام آموزشی می تواند انسان‌هایی با روحیه جهادی، انقلابی و ولایتمدار تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشگام باشند.

بی تردید بالندگی و سلحشوری مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های پُر خطر مأموریت ها و وظایف محوله مرهون تعالیم و آموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و مجاهدت خستگی ناپذیر روحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی چون استاد مطهری(ره) است که تربیت یافته واقعی مکتب ولایت فقیه و خمینی کبیر (ره) محسوب می شود.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و نیز بزرگداشت مقام معلم از تلاش‌های ارزشمند تمامی اساتید معلمان و فرهنگیان، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون این بزرگواران را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (أرواحنا فداه) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت می نماییم.

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha