پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، روز بزرگداشت مقام معلم، موفقیت و کامیابی نسل‌های حال و آینده را در گرو تلاش متعهدانه و خستگی‌ناپذیر آموزگاران و اساتید دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، روز بزرگداشت مقام معلم، موفقیت و کامیابی نسل‌های حال و آینده را در گرو تلاش متعهدانه و خستگی‌ناپذیر آموزگاران و اساتید دانست.

متن به این شرح است:

۱۲ اردیبهشت، روز ستایش دانایی، تعهد و عشق به رشد و تعالی جامعه است. این روز فرصت مغتنمی است تا از معلمان عزیز به عنوان پیشوایان فکری و فرهنگی جامعه، تجلیل و قدردانی شود.

تاریخ پرافتخار ایران زمین و آثار فرهنگی به جا مانده از شخصیت‌های علمی و فکری، نشانگر جایگاه والای تعلیم و تعلم در این سرزمین است.

بی‌تردید پشتوانه این تاریخ پرافتخار، عالمان و معلمان گمنامی هستند که همت بلند آنان، گنجینه فاخری از معارف و شخصیت‌های علمی را برای ملت ما ساخته و زمینه‌ساز فرهنگ و تمدن شده است.

امروز هم موفقیت و کامیابی نسل‌های حال و آینده ما، در گرو تلاش متعهدانه و خستگی‌ناپذیر آموزگاران و اساتیدی است که توان و تخصص خود را وقف افروختن شعله‌‍‌های دانایی و آگاهی در جامعه کرده‌اند.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره بزرگ‌معلم مدرسه انقلاب، استاد شهید مرتضی مطهری، هفته معلم را به همه معلمان، فرهنگیان و اساتید عزیز در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان تبریک می‌گویم و توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha