شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه قیدار گفت: موضوع اصلی در قضیه عملیات صادق «اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح درعرصه بین‌المللی است» مسأله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد و مسأله شکست هیمنه اسرائیل جنایت‌کار، مسأله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قیدار با اشاره به قرار گرفتن در هفته معلم اشاره کرد و گفت: در عظمت منزلت و مقام معلم همین کافی است که بزرگ‌ترین معلم جهان بشریت حضرت رسول خاتم(ص) به این ویژگی خود افتخار می‌کرد و آن حضرت چنان برای معلمان و مقام ارجمند آنان ارزش قائل بود که یکی از دعاهایش این بود: خداوندا! معلمان را بیامرز و عمر طولانی به آنانعطا فرما و کسب و کارشان را مبارک گردان».

امام جمعه قیدار افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت خواندند و با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش از لحاظ اهمیت و تأثیرگذاری با هیچ دستگاه دیگری قابل مقایسه نیست، گفت: هویت‌سازی نسل نوجوان و جوان و ایجاد شوق و امید در او، تحول مستمر، توانمندسازی مادی و غیرمادی معلمین، حمایت از مراکز تربیت معلم، تقویت معاونت پرورشی و الگوسازی در جامعه معلمین، مهمترین سرفصل‌های کاری آموزش‌وپرورش است.

وی به در پیش بود ۱۸ اردیبهشت، روز جهانی هلال احمر وصلیب سرخ و در ایران نیز مصادف با روز هلال احمر و آغاز هفته هلال احمر اشاره و تصریح کرد: این روز را به خدمتگزاران بی منت و صادق جمعیت هلال احمر که همواره آماده خدمت‌رساندن هستند و بی‌منت خدمت می‌کنند عرض تبریک و آرزوی توفیق دارم.

حجت الاسلام موسوی به گذشت حدود سه هفته از عملیات غرورآفرین وعده صادق و ادامه بحث‌ها و صحبت‌ها پیرامون این عملیات اشاره کرد و افزود: موضوع اصلی در قضیه عملیات صادق «اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح درعرصه بین‌المللی است» مسأله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد و مسأله شکست هیمنه اسرائیل جنایت‌کار، مسأله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha