شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
مقیمی حاجی

حوزه / معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور گفت: جهت افزایش رشد جذب در حوزه‌های علمیه کشور، لازم و ضروری است که مدیران مدارس علمیه موفق در جذب طلاب، با یکدیگر تجربه نگاری داشته باشند و تجربیات موفق خود را با دیگر مدیران به اشتراک بگذراند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور در همایش خانوادگی تجلیل از اساتید و کادر حوزه علمیه استان زنجان که در اردوگاه امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن بزرگداشت مقام معلم و گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، به اهمیت و لزوم رشد تعلیم و تعلم در حوزه‌های علمیه پرداخت.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور به بحث جذب طلاب علوم دینی در حوزه‌های اشاره کرد و اظهار داشت: جهت افزایش رشد جذب در حوزه‌های علمیه کشور، لازم و ضروری است که مدیران مدارس علمیه موفق در جذب طلاب، با یکدیگر تجربه نگاری داشته باشند و تجربیات موفق خود را با دیگر مدیران به اشتراک بگذراند.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی، یادآور شد: برگزاری اجرای اردوهای دانش آموزی در حوزه‌های علمیه جهت ایجاد انس و الفت دانش آموزان با حوزه‌های علمیه یکی از اولویت‌هاست.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه، به ساختار اجرایی حوزه علمیه مشهد در جهت جذب طلاب علوم دینی اشاره کرد و گفت: به اذعان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، برنامه‌هایی در حوزه‌های علمیه مشهد اجرایی شده تا در طول سال دانش آموزان مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم به حوزه علمیه دعوت شوند و از نزدیک با خط مشی و سبک زندگی حوزویان آشنا شوند.

در پایان این همایش حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی پیام تبریک مدیر حوزه‌های علمیه کشور به اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان زنجان را ابلاغ کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha