شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/حجت الاسلام محمودی با تأکید بر اینکه روحانیون و طلاب باید شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند،گفت: باید حوزه‌های علمیه به سمت و سویی بروند که شخصیت‌هایی نظیر شهید مطهری در آن مسیر قرار داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور امام جمعه و مدیر حوزه علمیه برادران و مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان کنگان، از اساتید مدرسه فاطمه الزهرا(س) تجلیل شد.

حجت الاسلام محمود محمودی در این آیین ضمن تبریک روز معلم به اساتید مدرسه، اظهار داشت: شهید مطهری شخصیتی بود که در تولید علم و معارف دینی نقش مهمی را ایفا کرد و زندگی علمی خود را به حفظ و جمع‌آوری مطالب کتب دینی محدود نکرد.

امام جمعه کنگان ادامه داد: از ویژگی‌های آثار شهید مطهری اثرپذیری و کهنگی‌ناپذیری است و سِر آن نیز به این خاطر است که همگی متأثر از آیات الهی، احادیث و روایات بود و اگر ده‌ها بار هم مطالعه شوند، برای مخاطب بازهم تازگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه روحانیون و طلاب باید شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند، اضافه کرد: باید حوزه‌های علمیه به سمت و سویی بروند که شخصیت‌هایی نظیر شهید مطهری در آن مسیر قرار داشتند و برای تحقق این هدف لازم است روحانیون و طلاب زندگی این استاد حوزه را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha