شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
پرچم اسرائیل

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: تحولات اخیر در دانشگاه های آمریکا نشان می دهد که جامعه نخبگانی غرب نسبت به جنایات صهیونیست ها، بیش از پیش بیدار و آگاه شده است.

محمدصادق خرسند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: البته صهیونیست ها و حامیان آن ها به شدت می کوشند تا هر نوع اعتراضی علیه اسرائیل را تحت عنوان یهودی ستیزی سرکوب کنند اما واقعیت آن است که نخواهند توانست به مقابله با موج وجدان های بیدار و آگاه بشری برخیزند هر چند که از قدرت سرنیزه و تحریف رسانه ای نیز برخوردار باشند.

وی گفت: از سویی همه می دانیم که رژیم غاصب اسرائیل برپایه خوی جنایت پیشگی و ماهیت اصلی‌اش که غده سرطانی است، برای جنایاتش هیچ خط قرمزی قائل نیست و حتی در این مسیر به مراکز امدادی، بیمارستانی، دیپلماتیک و اماکنی که همه جهان بر امنیت آنها تأکید دارند، حمله می کند اما صهیونیست ها و حامیانشان باید بدانند که در بین وجدان های بشری به خصوص در میان نخبگان خود غرب و آمریکا، یک نوع بیداری و آگاهی حاصل شده که نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: در دورانی زندگی می کنیم که وجدان های آزاد بشری بیش از پیش نسبت به ماهیت رژیم صهیونیستی آگاه و بیدار شده و نفرت جهانی علیه اسرائیل ثمره این آگاهی است هر چند که حامیان اسرائیل می کوشند به زور سرنیزه و همچنین قدرت رسانه ای، جلوی این موج بیداری انسانی را بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد: در سایه مجاهدت خستگی ناپذیر انسان های حق طلب، منصف و آگاه و بیدار، روز به روز جامعه جهانی از جمله مردم غرب وآمریکا نسبت به ماهیت کثیف و ضدانسانی صهیونیست آگاه تر شده و از سوی دیگر هدف اصلی سران ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی را بشناسند که همه گونه از جنایتکاران اسرائیلی حمایت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha