یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تصاویر/ بازدید آیت اعرافی از شبکه جهانی هادی تیوی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه برای توسعه نباید فرصت‌ها را از دست داد، گفت: امروز فعالیت‌ها برای معرفی اهل بیت(ع) درحال گسترش است و این موضوع دشمنان را بیدار و حساس کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور ظهر امروز 16 اردیبهشت 1403 از موسسه الهادی قم بازدید کرد و پس از توضیحات مربوطه، در جریان برنامه ها و فعالیت های این موسسه قرار گرفت.

مدیر حوزه های علمیه کشور در جریان این بازدید با اشاره به اینکه برای توسعه نباید فرصت‌ها را از دست داد، مطرح کرد: امروز فعالیت‌ها برای معرفی اهل بیت(ع) درحال گسترش است و این موضوع دشمنان را بیدار و حساس کرده است.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه آفریقا یک فرصت ویژه برای معرفی اهل بیت(ع) است، عنوان کرد: باتوجه به فعالیت و اقدامات دشمن شاید در آینده این فرصت وجود نداشته باشد و باید امروز از آن به خوبی استفاده کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه زمینه‌های معرفی اسلام ناب و اهل بیت(ع) در دنیا فراهم است، خاطرنشان کرد: این بستر ویژه در دنیا فراهم شده است و باید نسبت به آن توجه و اهتمام داشت.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه در روابط بین المللی ذوق و سلیقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مطرح کرد: در مواردی استفاده از نیروهای جوان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نسل جوان و میانسالی که زبان‌دان باشند، بسیار توانمند خواهند بود، عنوان کرد: دانستن مباحث فنی رسانه و آینده رسانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این راستا باید کادرسازی لازم انجام شود که در ادامه تحول رسانه‌ای را به همراه خواهد داشت. همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی قوی و حرفه‌ای نیز مهم است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه بخش متعددی در حوزه وجود دارد که می‌توان با آن‌ها ارتباط گرفت، تصریح کرد: در بخش بین الملل موسسات طلبگی متعددی وجود دارد که می‌توان از ظرفیت‌ آن‌ها نیز بهره‌مند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha