دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ستار علیزاده

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: دنیا در حال نظاره کردن نظم نوین جهانی و پیچ تاریخی است و در این مسیر به فضل الهی ایران اسلامی امروز به یکی از قدرتهای سیاسی و قدرت متنفذ در منطقه تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام ستار علیزاده، در جمع اعضای هیئت امنای بقای متبرکه و اماکن مذهبی شهرستان های گرمسار و آرادان اظهار کرد: مقام معظم رهبری از سال ۷۲ مکرراً به دو نکته نظم نوین جهانی و پیچ تاریخی اشاره می‌فرمودند که شاید در آن زمان که مطرح می‌شد، خیلی از افراد در جامعه آن را درک نمی‌کردند.

وی افزود: ولی امروز به خوبی می‌بینیم این فرمایشات ایشان در حال اتفاق است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در طی این سال‌ها بارها شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند در آینده نه چندان دور قدرت اقتصادی و سیاسی آمریکا افول پیدا می‌کند و دیگر کدخدای جهان نیست که بخواهد برای دیگران تعیین تکلیف کند و همه قدرت‌های سیاسی اجتماعی فرهنگی از اروپا و آمریکا به غرب آسیا انتقال می‌یابد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما در پیچ تاریخی و نظم نوین جهانی قرار داریم باید دقت کنیم و ببینیم جایگاه ما در این نظم نوین جهانی و پیچ تاریخی کجاست.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه جهان در آستانه تحول بزرگی است و جایگاه‌ها در آن در حال تغییر است، تاکید کرد: اوقاف و امناء و ائمه جماعات و مدیران مراکز افق و دیگر فعالین بقاع متبرکه باید با برنامه ریزی دقیق و جامع، جایگاه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی را در این پیچ تاریخی و نظم نوین جهانی و رسیدن به برنامه های آن اعلام و ابلاغ کند و نباید عقب بماند. این خواست مردم و جبهه ایمانی و انقلابی از ما خادمین بقاع متبرکه است.

وی افزود: باید با این رویکرد برای مدیریت صحیح موقوفات و بقاع متبرکه برنامه‌ریزی کنیم و اگر قرار است ما به نظم نوین جهانی برسیم، باید در این مسیر، بسیار سریع حرکت کنیم.

حجت الاسلام علیزاده افزود: امروز به فضل الهی ایران اسلامی قدرت سیاسی و قدرت نافذ در منطقه است و می‌بینیم با همه فشارها و مسائلی که دشمنان برای ما به وجود آوردند، به جایگاه خوبی در منطقه دست یافته‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد باید تلاش کنیم تا بیش از گذشته از ظرفیت نسل جوان انقلابی در پیشبرد برنامه‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: لازم است برنامه‌ریزی برای جذب بیشتر جوانان در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم یک حرکت انقلابی و تحولی در مدیریت فرهنگی کشور به وجود آوریم.

حجت الاسلام علیزاده عنوان کرد: جوانان انقلابی و غیور کشورمان به خوبی نشان داده‌اند که هرچه دشمن تلاش و برنامه‌ریزی می‌کند تا آنها را از نظام و انقلاب دور کند، بی اثر است و همین جوانان هستند که در عرصه‌های مختلف نظام از دوران انقلاب گرفته، جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و حتی در همین مقوله اخیر چنانکه سردار سلامی گفتند در مدیریت قضیه غزه، خوش درخشیده و می‌درخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha