دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
عرفاتی

حوزه/ معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ویژه برنامه های دهه کرامت در این بارگاه ملکوتی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام محسن عرفاتی، با اشاره به برنامه های متنوع تدارک دیده شده در این ایام اظهار داشت: برنامه های دهه کرامت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با ویژه برنامه شب میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام سید جواد بهشتی، سلسله جلسات فقه زندگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده و مدیحه خوانی و قرائت دعای کمیل آقای محمد کریمی آغاز خواهد شد. در همین شب محفل انس باقرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشور نیز از ساعت ۲۲ برگزار می شود.

وی افزود: صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) ویژه برنامه قرائت دعای ندبه توسط آقای سعید هدایتیان و در شام ولادت آن حضرت نیز ویژه برنامه ای با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی کرمی و مدیحه خوانی آقای جواد اشعری در شبستان امام خمینی(ره) برپا می گردد.

معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به ویژه برنامه تجمع ۳هزار نفری مادران و دختران در مصلای امام علی(ع) حرم مطهر تصریح کرد: این آیین باشکوه دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح با حضور دختران دانش آموز و همچنین دختران کم توان جسمی با اجرای سرود توسط آقای ابوذر روحی از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، ۲۵ اردیبهشت ماه ویژه برنامه ای در راستای تجلیل از مقام حضرت حمزه(ع) از امامزادگان آرمیده در این حرم مطهر و فرزند بلافصل حضرت امام کاظم(ع) از ساعت ۹ صبح در حرم مطهر آن حضرت برگزار و همچنین سلسله جلسات تحکیم خانواده با سخنرانی حجت الاسلام تراشیون و قرائت دعای توسل توسط آقای روح الله سیفی در همین روز پس از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برپا می شود.

حجت الاسلامعرفاتی با اشاره به همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی در خصوص اعزام دختران زائر اولی کم برخوردار جهت تشرف به بارگاه منور رضوی خاطر نشان ساخت: با هماهنگی های صورت گرفته قرار است این طرح روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در دهه کرامت امسال و از مبدا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) با زیارت این بارگاه ملکوتی آغاز گردد و ان شاء الله در طول سال تداوم پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به ویژه برنامه های پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب و عشاء، مصادف با سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) در آستان مقدس افزود: ویژه برنامه جلسه تفسیر قرآن کریم با سخنرانی حجت الاسلام بهشتی، قرائت دعای کمیل و مدیحه سرایی توسط آقای کاظم محمدی، جلسه فقه زندگی با سخنرانی حجت الاسلام فلاح زاده و محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشور اهم برنامه های این شب خواهد بود.

معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: صبح روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ویژه برنامه قرائت دعای ندبه توسط آقای حامد رضوانفر و ویژه برنامه سبک زندگی با سخنرانی حجت الاسلامعباس پسندیده و مدیحه خوانی آقای امیر نعیمی در شبستان امام خمینی(ره) پس از نماز مغرب و عشا برپا می شود.

حجت الاسلامعرفاتی با اشاره به ویژه برنامه های ایام میلاد امام رضا(ع) تصریح کرد: برنامه شب میلاد آن امام همام یکشنبه ۳۰ اردیبهشت با سخنرانی حجت الاسلام محمد جواد نظافت و مدیحه سرایی آقای امین مقدم پس از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) و در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ویژه برنامه ظهر ولادت با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده و مدیحه خوانی آقای مهدی سروری پس از نماز ظهر و عصر در همان مکان پایان بخش ویژه برنامه های دهه کرامت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) خواهد بود.

معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در پایان با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ضمن دعوت از عاشقان آل الله علیهم السلام جهت حضور در ویژه برنامه های این بارگاه ملکوتی، مقدم عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و برنامه های یاد شده گرامی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha