دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
هادی محمودنژاد

حوزه/ معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت از رونمایی و افتتاح ۶ پروژه هنری و عمرانی در ایام دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع)، رونمای از ضریح مطهر رأس الحسین (ع)، رونمایی از کاشی‌کاری‌های مسجد بالاسر و صحن جوادالائمه (ع)، بهره‌برداری از تأسیسات برقی جدید حرم مطهر و افتتاح ساختمان موکب حرم مطهر در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هادی محمودنژاد امشب در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه استانی قم در خصوص طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی حرم مطهر که در ایام دهه کرامت رونمایی و افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در ایام دهه کرامت پروژه‌های هنری و عمرانی مهمی که به پایان رسیده رونمایی و بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه درب هنری حرم مطهر امام رضا (ع) که یک طرف آن کار هنرمندان قلم‌زن اصفهانی و یک طرف آن کار هنرمندان قمی است در مراسم آغاز جشن‌های دهه کرامت رونمایی می‌شود گفت: ضریح مطهری که برای مقام رأس الحسین (ع) در کشور سوریه آماده شده است نیز در دهه کرامت رونمایی خواهد شد.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به تکمیل عملیات تذهیب و مقرنس‌کاری کاشی‌های مسجد بالاسر از افتتاح این پروژه در دهه کرامت خبر داد و افزود: کاشی‌کاری‌های معرق صحن جوادالائمه (ع) نیز از دیگر پروژه‌های یاست که در این دهه رونمایی و بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های تکمیل شده در حرم مطهر بانوی کرامت پروژه اصلاح روشنایی و تأسیسات حرم مطهر است که از پروژه‌های سنگین بوده و در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

محمودنژاد خاطرنشان کرد: در موکب آستان مقدس هم برای ارائه خدمت به زائران یک ساختمان دوطبقه احداث شده که شامل ۳ هزار متر بنا با ۶ سالن و متعلقاتی که نیاز بوده تا قبل از میلاد امام رضا در دهه کرامت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha