دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
جمال

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب جمال با محوریت زندگی شهید ابومهدی المهندس به همت مرکز اسناد مقاومت اسلامی عراق، در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مراسم رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید ابومهدی المهندس (جمال) به قلم دکتر احمد السعدی و ترجمه سید همام موسوی با حضور نویسنده و مدیر اداره کل مستند نگاری حشد الشعبی در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

کتاب جمال که حاصل همکاری بین مرکز اسناد مقاومت اسلامی عراق و اداره کل مستند نگاری حشد الشعبی است و ترجمه‌ای از جلد اول مجموعه سه جلدی زندگی نامه فرمانده شهید حاج ابو مهدی المهندس است و به دوره‌های مختلف از زندگی شهید می پردازد.

طراحی جلد کتاب جمال توسط استاد مسعود نجابتی از چهره های هنر انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

در معرفی این کتاب آمده است: سخن از شهید ابومهدی المهندس سخن از سیره جهادی طولانی مدت و سراسر افتخار و سخن از بازمانده جهادی است که ده ها هزار جوان با ایمان و رسالت مدار را در طول حکومت طاغوت به سمت خود کشانده است.

سخن از فرهنگی است که ریشه‌های آن از راه و رسم حسینی آبیاری می‌شود و نیرویش را از خون‌های پاک شهیدان می‌گیرد و مشروعیتش را بر پایه روش و منش نبوت و امامت و رهبری اسلامی بنیان می‌نهد که ذلت و خواری نمی‌پذیرد؛ سازش را تاب نمی آورد و به شکست و تسلیم راضی نمی‌گردد.

زندگانی شهید ابومهدی المهندس پر از رویدادهای بزرگ و مهمی است که همه آن ها به تاملی عمیق و دقیق نیاز دارند. این امر به خواننده گرامی فرصت می‌دهد که به وضوح بر جزئیات این رویدادها اشراف پیدا کند و تصاویر شجاعت را در مواضع آن به تماشا نشیند و به رنج های آن آگاه شود..

یادآور می‌شود؛ این مراسم از ساعت ۱۰ و نیم صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت، در مرکز اجتماعات سالن بین الملل نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود و مسیر دسترسی به مرکز اجتماعات سالن بین المللی کتاب تهران از درب اصلی شماره ۱۵ مصلی تهران ورودی ۱۵ شرق ساختمان اصلی امکان پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha