پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران از غرفه پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام

حوزه/ غرفه پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد استقبال علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با گذشت چهار روز از بازگشایی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ اردیبهشت‌ماه کار خود را در محل مصلی امام خمینی (ره) آغاز کرده است، غرفه پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام مورد استقبال علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام با ۱۸۰ عنوان اثر علمی و پژوهشی در این نمایشگاه بین‌المللی حضور دارد و افزون بر آثار منتشر شده در سال‌های گذشته، جدیدترین آثار خود را در این غرفه عرضه کرده و به زودی از ۶ عنوان کتاب مهم و راهبردی جدید با موضوعات نقد و بررسی تفکر وهابیت نیز رونمایی خواهد کرد.

استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران از غرفه پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام

به گفته علی حرّی مسئول واحد نشر پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام، مجموعه فصلنامه نامه جمهور و کتاب‌های حکمرانی نوین، آقا روح الله، حاج آقا روح الله، لله، مکتب امام خمینی به روایت رهبر معظم انقلاب، مجاهد اربکان، صحابه پیامبر اعظم (ص)، گلشن ابرار و مجموعه کتاب‌های وهابیت که اکنون دو جلد آن در غرفه عرضه شده مورد تقاضای بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مراسم رونمایی از ۶ کتاب مهم و راهبردی «جسم‌انگاری خداوند نزد وهابیت، واژگونی واژگان، شرک در نقاب توحید، توحید خیالی، وهابیت در ترازوی سلف و وهابیت» به زودی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۳ تهران برگزار می‌شود.

غرفه پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام در شبستان مصلی، راهرو ۱۰، شماره ۱۹۸ واقع شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب پذیرای پژوهشگران، دانشجویان، طلاب علوم دینی و دیگر علاقه‌مندان مطالعه و پژوهش در حوزه دین است.

برای خرید اینترنتی آثار پژوهشکده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به این لینک مراجعه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha