چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 1156772
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کاروان زیر سایه خورشید

حوزه/ کاروان زیر سایه خورشید در چهارمین روز از دهه کرامت به شهر زنجان رسید و مردم پایتخت شور و شعور حسینی و خادمیاران در فرودگاه بین المللی زنجان به استقبال این کاروان رفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، کاروان زیر سایه خورشید در چهارمین روز از دهه کرامت به شهر زنجان رسید و مردم فهیم پایتخت شور و شعور حسینی و خادمیاران در فرودگاه بین المللی زنجان به استقبال این کاروان رفتند.

جشنواره زیر سایه خورشید هر ساله همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه سلام الله علیها به صورت خود جوش و مردمی در سراسر کشور و کشور های دیگر برگزار می شود.

در استان زنجان هم البته این جشنواره رنگ و بویی دیگر داشت و حضور خدام علی بن موسی الرضا علیه السلام به همراه پرچم متبرک آستان، در قالب کاروان هایی، کوی برزن زنجان پایتخت شور و شعور حسینی را به رایحه خوش امام غریب آشنا کرده و صحنه هایی از ارادت و دلدادگی عاشقان به ولایت را به وجو آورده است.

از برنامه این کاروان همچون سنوات گذشته می توان به دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، حضور در دیدار های مردمی و جشن‌ های دهه کرامت، حضور در مساجد، حسینیه ها، بیمارستان ها و... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha