سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
صادق زاده

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برنامه‌ی فرهنگی این مجموعه در دهه کرامت را تشریح کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) به تشریح برنامه های دهه کرامت پرداخت و گفت: اکنون که در ایام دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و برادر گرانقدر ایشان حضرت رضا علیه السلام قرار داریم برنامه‌های متنوعی در این ایام مبارک طراحی و اجرا خواهد شد.


سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: برگزاری ۲۵۰ مراسم محوری توسط هیئات مذهبی، ۶۰ جشن‌ محوری ویژه ایام دهه کرامت توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در میادین و خیابان‌های اصلی شهرها و روستاهای استان توسط هیئات مذهبی را از برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده ادامه داد: تولید محتواهای ویژه این ایام در قالب پادکست، موشن، تیزر، پوستر و کلیپ با مشارکت تشکل‌های دینی جهت نشر در فضای مجازی و همچنین اعزام مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت به محافل و مجالس دینی از سوی کانون مداحان از دیگر برنامه‌های ویژه دهه کرامت در سطح استان به شمار می روند.

سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: تجمع بزرگ در روستاها و شهرها، برگزاری جشن‌های محله‌ای (کاروان شادی) با مشارکت شبکه امامت استان و توجه ویژه به رویدادهای دخترانه از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha