شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
دکتر سیدیحیی رحیم‌صفوی

سردار رحیم صفوی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم صدای مظلومان جهان باشیم گفت: وجدان‌های آزادی‌خواهان جهان در مقابل این بی عدالتی‌ها به درد آمده و در حال بیدار شدن است و اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی و مردم جهان به این جنایات دلیل این مدعا است و در این میان نقش دانشگاهیان بسیار مهم و ارشمند است.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ سردار سیدیحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح با حضور در غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه شناخت ادیان و مذاهب است و ریشه بسیاری از اختلافات اگر دقیق مورد بررسی قرار گیرد به جهت عدم شناخت صاحبان ادیان و مذاهب از یکدیگر است و کاری که شما در دانشگاه ادیان و مذاهب انجام می‌دهید شایسته تقدیر است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح ادامه داد؛ جهان امروز دوران سختی را پشت سر می‌گذارد و ما شاهد برخی ناعدالتی‌ها و ظلم و جنایت علیه بشریت هستیم و سردمداران غربی با وارونه کردن برخی ارزشهای انسانی بزرگترین جنایت را علیه بشریت رقم می‌زند.

وی افزود؛ امروز مردم مظلوم اما مقاوم غزه در مقابل چشم جهانیان توسط رژیم خبیث صهیونیستی قتل عام می‌شوند و مدعیان دروغین آزادی،حقوق بشر، زنان و کودکان در مقابل این جنایات وحشیانه سکوت کرده و با حمایت تجهیزاتی و رسانه‌ای از رژیم جعلی صهیونیستی بیش از پیش در نزد جهانیان رسوا شدند.

سردار رحیم صفوی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم صدای مظلومین جهان باشیم گفت: وجدان‌های آزادی‌خواهان جهان در مقابل این بی عدالتی‌ها به درد آمده و در حال بیدار شدن است و اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی و مردم جهان به این جنایات دلیل این مدعا است و در این میان نقش دانشگاهیان بسیار مهم و ارشمند است.

در ادامه این بازدید مهدی محمدی شجاعی با تقدیر از حضور سردار رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح در غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب در همه مناسبت‌های علمی و فرهنگی در ابعاد داخلی و بین المللی همیشه حضور چشگیری داشته است و در این نمایشگاه نیز با 323 عنوان کتاب تخصصی در زمینه ادیان و مذاهب شرکت کرده است.

وی با دعوت از سردار رحیم‌صفوی برای حضور و بازدید از دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد؛ کتابخانه دانشگاه ادیان و مذاهب یکی از تخصصی ترین کتابخانه‌های جهان است که روزانه میزبان بسیاری از اندیشمندان و علاقه‌مندان حوزه ادیان و مذاهب است.

وی با اشاره به حضور دانشجویانی از سراسر جهان برای ادامه تحصیل در دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب با میزبانی از هیئت‌های علمی و فرهنگی و دانشجویانی از 35 کشور جهان به بین المللی ترین دانشگاه کشور بدل گشته است و ما در تلاشیم که به نیازهای علمی دانش‌پژوهان به بهترین شکل پاسخ دهیم.

در پایان این بازدید به پاس تلاش‌های سردار رحیم‌صفوی از طرف حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب موسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب یک دوره کتاب “کلام و جامعه” به دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح تقدیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha