چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
دیدار طلاب و اساتید بوشهر با مدیر حوزه علمیه خواهران کشور

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین فاضل گفت: در فرازی از دعای افتتاح آمده که خدایا ما را در آن دولت، از دعوت‌ کنندگان قرار بده، یعنی در دولت کریمه باید از رهبران باشیم پس هر ویژگی که برای رهبر شدن نیاز است باید طلبه در خود ایجاد کند و جلوتر از دیگران حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور امروز در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان بوشهر اعزامی به قم در سالن اجتماعات مجتمع نرجس خاتون قم، با اشاره به آیات قرآن و روایات، اظهار داشت: برای برپایی دولت کریمه باید به دو ویژگی عزت نهادن به اسلام و مسلمانان و دیگری اظهار تنفر از نفاق و طلب خواری منافقان توجه کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: انسان باید در راستای پیشبرد اهداف اسلامی تلاش کند، به ویژه طلاب که وظایفی در قبال آن دارند.

وی با اشاره به ضرورت حضور اساتید و طلاب در عرصه علمی و فرهنگی برای عزت بخشی به اسلام، عنوان کرد: در فرازی از دعای افتتاح آمده که خدایا ما را در آن دولت، از دعوت‌ کنندگان قرار بده، یعنی در دولت کریمه باید از رهبران باشیم پس هر ویژگی که برای رهبر شدن نیاز است باید طلبه در خود ایجاد کند و جلوتر از دیگران حرکت کند.

در پایان این نشست حجت الاسلام والمسلمین فاضل به سوالات مطرح شده از طرف طلاب و اساتید در عرصه‌ علمی، پژوهشی و فرهنگی پاسخ داد.

طلاب ویژگی‌های هدایتگری و رهبری را در خود ایجاد کنند

طلاب ویژگی‌های هدایتگری و رهبری را در خود ایجاد کنند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha