چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
نشست شورای اداری ک ب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: کارخانه گلوکز و آرد شهر یاسوج هنوز با مشکل مواجه است، این در حالی است که در سفر دوم دولت به استان قرار شد مشکل این کارخانه برطرف شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست شورای اداری که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، با بیان اینکه ساخت سد آبریز حق مردم شهرستان کهگیلویه است، اظهار داشت: امیدواریم مسئولان به حقابه استان کهگیلویه و بویراحمد از سدهای ساخته شده در این استان توجه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، از رئیس قوه قضاییه خواست در مقابل بی‌حجابی با هیچ کس تعارف نداشته باشد و گفت: بی حجابی پایه‌های نظام را سست می‌کند و این موضوع نیازمند تدبیر است.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد خدمات در کشور مربوط به انقلاب اسلامی است، گفت: خدمات زیادی در این استان در زمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، یکی از مشکلات این استان را جاده‌ها عنوان کرد و یادآور شد: بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل وضعیت نامطلوب جاده‌های این استان و تعداد کم پروازهای فرودگاه یاسوج، از سرمایه گذاری در این استان خودداری می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: کارخانه گلوکز و آرد شهر یاسوج هنوز با مشکل مواجه است، این در حالی است که در سفر دوم دولت به استان قرار شد مشکل این کارخانه برطرف شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha