چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: عمده جمعیت ساکن استان بویژه افراد بومی، پایبند ارزش های دینی و اسلامی هستند که این موضوع از فرهنگ بالای مردم استان سمنان حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، در دیدار با مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای طرح نور در استان، به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان، با تقدیر از تلاش‌ شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان بخش‌های مختلف فرماندهی انتظامی استان، بر حمایت همه‌جانبه مسئولان استان از اجرای طرح «نور» تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با اشاره به طراحی گسترده دشمنان برای تضعیف ارزش ها و باورهای اسلامی ایرانی اظهار کرد: عمده جمعیت ساکن استان بویژه افراد بومی، پایبند ارزش های دینی و اسلامی هستند که این موضوع از فرهنگ بالای مردم استان سمنان حکایت دارد.

وی با بیان اینکه بیگانگی با محیط پیامدهای اجتماعی مختلفی به همراه دارد افزود: اگر زمینه پیوند فرهنگی افراد غیربومی با محیط زندگی آنها فراهم شود شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و اخلاقی خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، با تحسین رویکرد ظریف و عالمانه پلیس در مواجهه با هنجارشکنی ها گفت: طرح نورانی نور جنبه هدایتی و تذکری دارد و البته قانون، تکلیف معدود افرادی که قصد دهن کجی به نظام و ارزش‌ها را دارند روشن کرده است.

وی برنامه ریزی برای تشویق افرادی که برای قانون احترام قائل هستند ضروری دانست و اظهار کرد: برخلاف تبلیغات وسیع دشمنان، افرادی که برای قانون و ارزش‌های دینی و ملی احترام قائل می شوند پرشمار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، توجیه و اقناع جوانان در موضوع عفاف و حجاب را مکمل طرح نور عنوان کرد و گفت: امیدواریم در ادامه شاهد همکاری و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های اجرایی و نهادهای حاکمیتی با فراجا در اجرای طرح نور باشیم چراکه موفقیت کامل این طرح نیازمند همراهی همگانی بویژه خانواده ها و اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، خاطرنشان کرد: فراجا امروز در خط مبارزه صیانت از حریم عفاف و حجاب قرار دارد لذا برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق میکنیم.

طیف‌های وسیعی از مردم سمنان پایبند ارزش‌های دینی و اسلامی هستند/ طرح «نور» جنبه هدایتی و تذکری دارد

طیف‌های وسیعی از مردم سمنان پایبند ارزش‌های دینی و اسلامی هستند/ طرح «نور» جنبه هدایتی و تذکری دارد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha