چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
تجلیل از دختران نمونه کمیته امداد شهرستان دیر

حوزه/ در آیینی با حضور خدام حرم رضوی از 35 دختر نمونه امداد شهرستان دیر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سیدعلی حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان دیّر شانگاه سه شنبه در آیین تجلیل از دختران نمونه امداد شهرستان دیّر که با حضور خدام حرم رضوی در کمیته امداد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان یکی از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد است.

وی افزود: امروز ۳۵ نفر از دختران نمونه امداد شهرستان دیّر در زمینه‌های مختلف کارآفرینی، علمی، فرهنگی، ورزشی تجلیل می‌شوند.

حسینی ادامه داد: همچنین تعدادی از خواهرانی که از بدنه امداد هستند و الان خود حامی ایتام شده‌اند و کارمندان بانوی امداد نیز در جمع تجلیل‌شدگان هستند.

وی با بیان اینکه با دستان خادمان امام رضا(ع) به ۳ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد جهیزیه اهدا می‌شود، گفت: اعتبار این جهیزیه‌ها در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان است که از محل منابع امداد تامین شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیّر یادآور شد: سال گذشته ۸۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس اعزام شدند که امسال نیز این برنامه اجرا می‌شود.

وی افزود: خیریه الزهرا شهر دیر در طرح شوق زیارت (زیارت اولی‌ها) همکاری خوبی با کمیته امداد داشت که از مسوول این خیریه نیز تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام وهاب طالب همت خادم حرم رضوی و روحانی کاروان زیر سایه خورشید با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم استان بوشهر، گفت: مردم استان بوشهر عاشق اهلبیت هستند و ما تاکنون جز خونگرمی چیزی از این مردم ندیده ایم.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) افزود: انسان مومن دارای سه ویژگی رازداری، مدارا با مردم و صبر است.

طالب همت، عنوان کرد: طبیعت دنیا این است که همراه با مشکلات و مصائب است و باید در همه حال شکرگزار خداوند باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha