چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
جهانبخش

حوزه / سرهنگ جهان‌بخش با بیان اینکه در لرستان سه هزار و ۲۰ گروه جهادی ثبت شده در سامانه داریم که ۴۵ هزار نفر در آنها عضو هستند، گفت: این گروه‌های جهادی در قالب ۱۲ کارگروه عمرانی، بهداشت و درمان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش مسئول بسیج سازندگی لرستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه در لرستان سه هزار و ۲۰ گروه جهادی ثبت شده در سامانه داریم که ۴۵ هزار نفر در آنها عضو هستند، اظهار داشت: این گروه‌های جهادی در قالب ۱۲ کارگروه عمرانی، بهداشت و درمان فعالیت دارند.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان‌های صحرایی در مناطق روستایی و محروم لرستان، یادآور شد: پزشکان و متخصصان به صورت دوره‌ای با حضور در این بیمارستان‌ها به مردم مناطق روستایی، عشایری و حاشیه نشین، خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی لرستان، با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی در طول سال و مناسبت‌ها، بین نیازمندان مناطق مختلف لرستان توزیع می‌شود.

سرهنگ جهان‌بخش، ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و ۶۸ واحد برای مددجویان بهزیستی را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی لرستان برشمرد و گفت: هم اکنون نیز ۳۰۰ واحد ویژه محرومان کمیته امداد در استان در حال ساخت است.

مسئول بسیج سازندگی لرستان، با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی، تعمیر و بازسازی مساجد در مناطق مختلف استان می‌باشد، خاطرنشان کرد: ۵۰ مسجد در لرستان به همت گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی تعمیر و بازسای شده است.

جهانبخش همچنین به طرح‌های آبرسانی در مناطق مختلف لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز طرح‌های خوبی اجرا شده و یا در دست اجرا است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha