شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
جت الاسلام والمسلمین باباخانی

حوزه / حجت الاسلام باباخانی گفت: در شرایط فعلی در دنیا شاهد هستیم مردم ایران پرچمدار و سردمدار ایستادگی در حوزه مقاومت و پای اصول هستند و این برای کل دنیا هویدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، حجت الاسلام باباخانی رئیس سازمان شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی در سومین همایش سرشبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی با عنوان «میان‌داران جهاد ۳» که صبح امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد، اظهار داشت: سومین میانداران جهاد، فضایی را ایجاد می‌کند که همدلی بین شبکه‌های تخصصی سازمان تبلیغات به وجود بیاید تا همدلی و هم‌افزایی را در میدان دنبال کنیم.

وی افزود: انضباط و ارتقاء تشکیلاتی را در حوزه‌های تشکیلات شبکه‌ها مدنظر قرار گرفته و به این موضوع به صورت جدی‌تر خواهیم پرداخت.

رئیس سازمان شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی با اشاره به تحولات جهان، اظهار کرد: در شرایط فعلی در دنیا شاهد هستیم مردم ایران پرچمدار و سردمدار ایستادگی در حوزه مقاومت و پای اصول هستند و این برای کل دنیا هویدا شده است.

حجت الاسلام باباخانی ابراز کرد: مقاومتی که در غزه شکل گرفته و آنچه در یمن اتفاق افتاد و در کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های آمریکایی می‌بینیم، حاصل ۶۱ سال مقاومت مردم ایران از سال ۱۳۴۲ تا به امروز است که به رهبری آیت الله العظمی خامنه‌ای شکل گرفته، مردم ما ابتدا جلوی استکبار ایستادند و برگ زرین تاریخ به دست مردم ایران رقم خورد و لذا خیلی مهم است که این را بتوانیم در فضای نسل سوم انقلاب منتقل کنیم، جوانان ما باید بدانند که این شرافت و عزت که در دنیا برای فضای مقاومت ایجاد شده به دست خود مردم ایران به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: با این رویکرد برای برنامه‌ریزی برنامه محرم که بار بزرگی بر دوش شما است، همه شبکه‌ها از هیئات مذهبی و مداحان و کانون‌های فرهنگی باید بتوانند در یک هم افزایی جدی خادمی بزرگی را در ماه محرم امسال رقم بزنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha