شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
رویداد هم اندیشی «دنیای بهشتی» برگزار می شود

حوزه/ دومین رویداد خانه راهبران دینی جوان با عنوان «دنیای‌بهشتی» ۹ تا ۱۱ خرداد در شهر مقدس قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قم، دومین رویداد خانه راهبران دینی جوان با عنوان «دنیای‌بهشتی» ۹ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ویژه طلاب سطوح و خارج در شهر مقدس قم برگزار می شود.

این رویداد دومین رویداد از مجموعه رویدادهای «همگام با راهبران» است که به همت باشگاه اندیشه خانه راهبران دینی جوان و با همکاری مدرسه علمیه مروی در شهر مقدس قم برگزار می‌گردد.

بر پایه این گزارش؛ پیش از این، رویداد «دنیای‌موسی» با محوریت واکاوی زیست، اندیشه و الگوی‌رهبری امام موسی صدر توسط خانه راهبران با حضور جمعی از فضلای حوزوی به مدت سه روز برگزار شده بود.

رویداد «دنیای‌بهشتی» با هدف معرفی ابعاد راهبرانه شخصیت شهید آیت‌الله بهشتی در سه ساحت بررسی زیست‌وزمانه، اندیشه‌ها و کنش‌های ایشان در قالب اردویی سه روزه شامل کلاس، کارگاه، مناظره و برنامه‌های جنبی دیگر، ویژه طلاب جوان و علاقه‌مندان به راهبری دینی طراحی شده است.

در این رویداد حجج‌اسلام قنبریان، اسدپور، سراج، صاعدرازی و عمادی به عنوان اساتید دوره حضور دارند. همچنین میهمانان ویژه‌ای از نزدیکان، معاصران و بهشتی‌پژوهان نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت خانه راهبران به نشانی www.ylhouse.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر، تا تاریخ ۴ خردادماه اقدام به ثبت‌نام کنند.

پذیرش نهایی شرکت کنندگان در این رویداد منوط به انجام مصاحبه و شرکت در تست‌های روانشناختی خواهد بود.

رویداد هم اندیشی «دنیای بهشتی» برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha